dwatyKNY: mimpi ular????

Tuesday, December 27, 2011

mimpi ular????

aku sebenarnya jarang bermimpi... 
tapi sekali aku mimpi aku akan ingat sampai mati... 
eh takdelah... gurau... (",)
aku akan ingat hanya di waktu pagi... hehehe
pada saat aku mula terjaga... 
semuanya masih jelas dipandangan...
apa yang aku mimpi...
siapa yang tersesat masuk kedalam mimpiku itu...
semuanya masih berlegar2 di fikiranku...
yang pasti...
mimpiku mesti ada kaitan dengn apa yang aku buat disiang hari... 
paling aku tak bleh terima...
bila aku ada masalah disiang hari...
tak dapat diselesaikan pada hari yang sama... 
tup2, bersambung di alam mimpi... 
dan sekaligus disettlekan sekali di alam mimpi... 
erkkk???... 
macam tak logik, tapi serious, aku pernah alami... 
cuma yang tak bestnya ialah...  
bila aku dah mula bangun dari katil dan bergerak... 
mimpiku pun akan turut sama berlalu pergi... 
aku cuba untuk mengingatinya kembali... 
dah tak seclear seperti diawal pagi...
'topik' mimpi aku ingat...
wataknya ingatla 2,3 org... erkk?? ramai juga yang sesat masuk dalam mimpiku
tapi, disebabkan kualiti gambar yang kurang memuaskan...
jalan ceritanya aku lupa... hehehe

***************

minggu lalu... 
membeoffice ada bertanya...
apa tandanya kalau mimpi ular??? 
dalam banyak2 tafsir mimpi... 
aku paling ingat mimpi dipatuk ular... 
maksudnya nak kawen... kekeke 
tapi... 
member aku ni kata dia tak dipatuk ular sebaliknya dibelit ular... 
alamak!!! yang ni aku tak tahu... 
korg kan pakar tafsir mimpi...
cer bagitau...
kalau tanya aku, aku akan buat sama macam abg kat bawah ni buat....

Pada suatu pagi ketika bangun dari tidur, seorang isteri berkata pada suaminya, “Tadi malam Ayang bermimpi Abang menghadiahkan Ayang set barang kemas berlian di hari Valentine ini. Apa pendapat Abang mengenai mimpi Ayang?”.
Ayang pasti akan mengetahuinya malam ini jugak” jawab suaminya sambil membisik manja. Malam itu si suami memberikan kepada isterinya sebuah bungkusan hadiah.

Dengan hati berdebar-debar penuh rasa seksaited (sexually excited) si isteri tersebut membuka bungkusan hadiah itu perlahan lahan dan isi bungkusan hadiah tersebut adalah sebuah buku yang berjudul: Jenis-jenis Mimpi dan Maksudnya...


psssttt : timbulnya topik mimpi coz, pagi tadi terbaca entri sketsa mimpi dari sal ijou... bezanya... mimpi sal lagi sweeetttt gitu.... 

14 comments:

  1. hmm moon paling kerap dapat mimpi yg bukan2.. malah..terlebeyy mengarut kekadang.. hahaha

    moon pon nak tau gak maksud mimpi dibelit ular..sebab penah gak mimpi gtu..hehehe

    ReplyDelete
  2. Ehehe..sweet ye..aduh, aku pun rasa sweet amat..sedey bila mimpi tu berakhir mcm tu je..sobs*

    aku pernah terbaca ni kat forum pasal mimpi ular:
    "Jika bermimpi dibelit dan dipatuk ular alamatnya, kalau anda lelaki, anda akan beristeri dan jika anda perempuan, anda akan lekas bersuami"

    & ada juga yg mengaitkannya dengan kuasa sihir..

    Wallahu'alam~

    ReplyDelete
  3. ramai orang cakap ada kaitan dengan kuasa sihir..kalau mimpi ular..tapi x tahulah betul ker tidak..
    wallahualam

    ReplyDelete
  4. Kalau dulu-dulu org kata kena patuk ular tanda ada org nak meminang, tetapi kalau ikut uztaz-ustaz... bermimpikan binatang berbisa/buas ada kaitan ilmu sihir atau spiritual...

    Wallahu'alam...

    ReplyDelete
  5. kadang-kadang mimpi boleh jadi realiti...

    ReplyDelete
  6. hahaha...bagus suami diakan???

    akak pun tak pandai tafsir mimpi, jadi tak leh tolong hehehe

    Perbaiki akhlak dan
    peribadi

    ReplyDelete
  7. pernah dapat mimpi ular jugak..memang takut..huhu..

    ReplyDelete
  8. sabo jer la...haha buku tafsir mimpi sudahnya yg dapat..hik3

    ReplyDelete
  9. sabo jer la...haha buku tafsir mimpi sudahnya yg dapat..hik3

    ReplyDelete
  10. sabar jerlah.. bagi tafsir mimpi la pulak.. hhahaha..

    ReplyDelete
  11. @khairul... KALAU TAK SILAP MAKSUDNYA PANJANG UMUR... Insyaallah...

    ReplyDelete
  12. Jika bermimpi dililit ular seluruh badan menandakan sesuatu yang buruk akan berlaku.

    Tafsiran mimpi dalam Islam, mimpi berkaitan dengan haiwan 3/3
    http://www.terbaik.my/2012/03/tafsiran-mimpi-dalam-islam-mimpi.html

    ReplyDelete
  13. betul tu..mimpi ular slalunye dikaitkn dgn sihir..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis