dwatyKNY: bertemakan AIR... AWAN yang menang...

Monday, January 30, 2012

bertemakan AIR... AWAN yang menang...

Sungai Lui menjadi saksi pertemuan Kekanda Adinda yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita. Saat itu aku merasakan kaulah Wanita Seluruh Dunia yang sentiasa menjadi Gadis Semasa untukku. Namun, kini segalanya berubah, Sedetik Lebih telah aku habiskan menunggumu di tempat itu, namun kau tak kunjung tiba. Mujur saat itu Awan Nano sudi menemani sedihku. Baruku tahu kau sebenarnya seorang yang Penakut kerana tidak mampu berterus terang tentang statusmu. benarlah kata orang, "Kalau Berpacaran biarlah berpada-pada, kelak Beribu Sesalan mula muncul dalam diri". Baru aku percaya Cinta Muka Buka bukanlah cinta yang sejati, aku percaya hukum Karma dan dikau akan terima balasannya. Untuk itu, biarlah aku pendam dan simpan Kisah Hati ini untuk selamanya ~ Aku Jejaka Lampai ~



psssttt : aku sebenarnya mengharapkan SEDETIK LEBIH... tapi AWAN NANO, NANO, NANO pun aku akui sememangnya layak merangkul AJL.... So, kita ambil pengajaran.. berSEDERHANAlah.. pasti ada keLEBIHannya... hehehe... 

20 comments:

  1. AJL 26 tak menari. Sy menghrpkan kreativiti MUH tp entah np die tak tercalon.

    =p

    ReplyDelete
  2. akak tak target sapa2 pun..sbb kalau target, pastu tak menang..sakit hati tau hahaha

    ReplyDelete
  3. memang kelas AJL malam tadi...
    tahniah buat pemenang..

    ReplyDelete
  4. huhu.eh3 bila?? xtengok pun

    jom hayati..=)
    lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

    ReplyDelete
  5. pakai t-shirt jer pun menang.. hebat la tu kan.. hafiz menghayati lagu tu dgn baik..

    zana prefer 3 suara jadi juara.. tp dpt no.2 pun dh kira ok la kan..

    ReplyDelete
  6. Walau kakak tak mengikuti tapi bila membaca banyak N3 hari ini tentang AJL pastinya ia membuat ramai yg terpukau depan tv malam tadi ye...

    ReplyDelete
  7. tak beribu sesalan lah awan nano menang..hahah

    ReplyDelete
  8. tulah kebetulan lakk dik kan
    tema air .. awan yg menang ..
    ada kaitan tuu
    dah rejekiu hafiz !!!

    ReplyDelete
  9. eemmm...kakD ok ja sapa menang pun...eh sedap pula bila byk byk kali...pandai la kamu mengarang...

    ReplyDelete
  10. Suka sgt lagu awan nano..sedih jerkk...

    ReplyDelete
  11. awan nano lagu dia best..tp akak ingtkan aliyah yg mng hihihi

    ReplyDelete
  12. Mizz Dwaty..terima kasih bah..hadiah da selamat smpai...nie entri khas utk kamoo..

    http://sifa862000.blogspot.com/2012/01/sesuatu-yang-istimewa.html

    ReplyDelete
  13. saya mmg suka awan nano sbb hafiz tue sebijik mcm muka anak saya yg umur 5 tahun ekeke..cuma bezanya anak saya ppuan.. nanti sayan ak buat entry tentang tue tapi card reader hilang ...mmmm

    ReplyDelete
  14. Salam kenal..

    Saya suka lagu nie..memang best.. baju pun simple gile..tp kena la ngn lagu n jalan cerita lagu tu..

    ReplyDelete
  15. berbaloi2 kan c hafiz menang..hik3..beh lagu ni awan nano..

    ReplyDelete
  16. salam dwaty,

    Wah hebatnya ceretan kat atas tu.....

    Tahniah la buat pemenangnya ya.....

    ReplyDelete
  17. yg pemakaian tu aku rasa x mempengaruhi kemenangan sbb tu anugerah juara lagu kan..kemenangan based on lagu..seolah2 penyanyi nyanyi sebalik tabir, pastu juri nilai..yg nak melaram bagai tu dah mmg lumrah deorang..hehe..n kebetulan plak si hafiz punya lagu temanya mcm tu..bila dia menang, org nampak yg tu dulu~ ngee..pepepun lagu tu mmg best~ =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis