dwatyKNY: buat apa di SALUT??? jawapannya ialah...

Friday, January 20, 2012

buat apa di SALUT??? jawapannya ialah...

salam jumaat...

korg mesti nak maki aku kan???.... yelah... bagi soalan INI tanpa clue ... actually aku ada letak clue.... tapi, rasanye yang bermata terang lagi jelas pun tak leh teka kot... inikan plak yang rabun... clue yg tak macam clue... kalau aku jadi korg pun aku tak bleh teka sebenarnya.... hehehe... next time aku bagi soklan senang erk...

ok... masa aku datang sini dengan family, aku tak tau pun ada MINI ZOO... so, sape2 yang jawab aku datang sini sebab nak tengok binatang, jawapan anda SALAH ainnoraini dan noor... nak jumpa saudara pun SALAH sal... nak sambung belajar jauh sekali CUK... nak masuk meminang bak kata pok amai-amai??? Aku hanya mampu tersenyum.... ada2 jer korg ni...


sebenarnya aku datang sini sebab nak..... 
MAKAN SEAFOOD...


mula2 tengok signboard nama restoran atas ni ada tulisan cina... aku jadi was2... tapi bila diberitahu itu hanyalah nama restolan dalam bahasa cina, kerana customer yang datang juga terdiri daripada org cina dan bukan islam... pekerja2nya plak rata2 beragama islam dan yang paling penting MENU makanan yang terdapat di restaurant ini semuanya berasaskan seafood... maka aku pun yakinkan diri dan keyakinan aku bertambah bila tempat solat juga disediakan betul2 menghadap laut.... 


sorry tak ada gambar makanan yang diorder coz, HP aku low bateri, lupa nak cas... abg ada ambik gambar, tapi lupa nak Bluetooth sebelum balik... 

so, yang berjaya meneka ialah....


BOLEH Tiramisu Fatiema, aku terima nikahnya jawapannya
silalah bagi alamat yer... nak kirim ole2 ni... hehehehe



psssttt : Di SABAH... bila tiba CHINESE NEW YEAR... restoran2 seperti ini akan dipenuhi untuk meraihkan 'MAKAN BESAR'.... korg pegi mana CNY???? aku akan ke UTARA... yahooooo tercapai juga impian... UTARA mana??? KEDAH??? PERLIS??? PENANG??? ermmmm... tungguuuuuuuuuu....

17 comments:

  1. ooo jenjalan cari makn.. ingatkan jenjalan carik pasal... ngeeee~

    ReplyDelete
  2. cantik hiasan dalamnya...makan yup..

    ReplyDelete
  3. hahahahha salah ek...rupanya nk mkn seafood! mesti best kat sini kan

    ReplyDelete
  4. best nye tempat mcm ni...lg2 bab makan2 ni fuhh :)

    ** nak wat GA ke? bleh la bg tarikh nt saya booking hadiah sponsor. :)

    ReplyDelete
  5. bes klu mkn dan lepak tep sungai ni

    ReplyDelete
  6. yg bulat2 elamat datang tu hapa?

    telor buaya?

    ReplyDelete
  7. laa..salah la yee..
    gi makan rupanya...tak ada rezeki...

    ReplyDelete
  8. Wah.... nama yang unik ya. Saya baru tahu tahu tempat ini.

    Sukses selalu
    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  9. hehee...saya punya jawapan salah le...:(

    ReplyDelete
  10. salam..sorry akak baru sempat dtg sini dwaty...akak pun baru lepas mkn besar di wak jos semalam :)

    ReplyDelete
  11. tahniah kepada yg berjaya menjawabnya..

    cik dwati.. cantik betullah tempat tu..
    teruja nk pergi jugak..

    ReplyDelete
  12. salam dwaty,baru sempat ziarah sini..huhu betulah sy teka aritu ek..hehe..teruja nie nak dapat hadiah..haha..leh bagi email?pasnie blehla join lagi kalau de segmen teka2 nie..tq..

    ReplyDelete
  13. Alahai kakak terlepas peluanglah... sebab kakak bercuti sejak jumaat lagi dwaty. Hari rabu dan khamis kakak busy di ofis tak bw...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis