dwatyKNY: istimewa HARI INI... 12012012

Thursday, January 12, 2012

istimewa HARI INI... 12012012

umur meningkat lagi...
tapi aku tetap begini....
masih hidup sendiri...
masih mampu berdikari...
mujur aku sentiasa dikelilingi...
rakan2 dari pelbagai negeri....
tak lupa saudara mara dan juga family...

kemana saja aku pergi...
persoalan "awak bila lagi???"
kerap ditanya berulangkali...
sehingga aku dah naik lali...
kalau lah jawapanya aku ketahui...
pasti ku khabarkan diseluruh muka bumi...
tapi... malang sekali...
aku tak tahu takdir diriku sendiri...

aku terima ketentuan yang diberi...
selebihnya aku serahkan pada ILAHI...


jika soal JODOH di tanya kembali....
aku ingin jawab begini.....

Kenapa Lambat?

Kerana Allah tahu masa yang terbaik untukku..
Dah Berpunya? 
Ya.. Kerana setiap org telah ditetapkan jodoh masing2...
Siapa?
Nanti Allah akan perkenalkan kepadaku...
Bila?
Bila kami dah dipertemukan.. InsyaAllah jemput datang ke walimatul urusku nanti...


buat saudara dan saudari...
aku mohon pada kalian doakan diri ini...
semoga aku juga akan temui...
pasangan yang serasi...
semoga aku dimurahkan rezeki...
semoga diberi kesihatan yang baik setiap hari...
semoga apa yang aku ingini akan aku perolehi...
semoga kebahagian akan aku kecapi...
bukan saja di duniawi...
tapi juga di akhirat nanti...
buat diriku@dwaty...





psssttt : ada sape2 yang nak bagi aku hadiah???...:p 

33 comments:

  1. Happy birthday..semoga dimurahkan rezeki,diberikan kesihatan yg baik selalu...

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir...semoga dipercepatkan jodohmu...
    :)

    ReplyDelete
  3. happy birthday kak!! saya doakan akak temu jodoh esok.. hehe secepatnyalah.. tak adalah akak tension dgn soalan orang kelilingkan.. huhu amin3.. bye kak!

    ReplyDelete
  4. happy birthday!! semoga terus dimurahkan rezeki..

    p/s: birthday awk sama dgn birthday mak mertua zana la..

    ReplyDelete
  5. Sanah helwah Dwaty..sama2 kita mencari & menanti..sesungguhnya Allah lebih tau apa yg terbaik buat kita..sama2 kita teruskan doa & yakinkan~ =)

    ReplyDelete
  6. @~izan~, @Anum, @My Little Diary... terima kasih...

    @CINTA UNTUK KITA... akk aminkan jer... hehehe

    @Zana Adieyza... slamat ulang tahun buat mentua zana juga...

    saya doakan tuk @~SaL IjOu~ juga... manalah tau kan, kat tempat baru ada yang dah menanti cik sal... hehehe

    ReplyDelete
  7. happy birthday kak @dwaty..moga dimurahkan rezeki dri pelbagai aspek termasuk jodoh :)

    ReplyDelete
  8. happy birthday!!

    Moga panjang umur, murah rezeki n dipercepatkan jodoh.... amin...

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir.. smga terus dimurahkan rezeki.. bahagia selalu..dipertemukan dengan jodoh yg baik2..

    tak lama lagi giliran moon plak genap umur 27..hehe

    ReplyDelete
  10. hepi besday!! panjang umur, mrh rezeki..tcapai apa yg dwaty nakkan...

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir dwaty..moga dipanjagkan umur,dmurahkan rezeki,dipermudahkan urusan dunia dan akhirat..amin..insyallah akan tiba masanya nanti kan..moga dipertemukan jodoh yg baik..

    ReplyDelete
  12. happy birthday...
    nk hadiah ka?
    mai sini..
    dpt la nnt

    ReplyDelete
  13. hepy besday..semoga bahagia selalu dan dipermudahkan segala urusan...aminnn...

    ReplyDelete
  14. @kEjAr sUsU! jGn KaSi dYa LaRi!,@mama irfan,@C.M.A @ CikMoonAdnan,@noor,@Tiramisu Fatiema,@ainnoraini... terima kasih buat semua... doa korg saya aminkan...

    @KhaiRin - anies... nak nak nak hadiah... tapi p mana???

    ReplyDelete
  15. selamat hari lahir...semoga segala urusan dipermudahkanNya....amin

    ReplyDelete
  16. hapy besday dik...semoga doamu dimakbulkan...

    dan kalau ada lg yg bertanya...kamu bgtau ja tlg doakan sama utk sy semoga cepat2 dpt jodoh....

    ReplyDelete
  17. happy bestday... jodoh tu datang le pedulikan kata2 orang lain :D

    ReplyDelete
  18. selamat hari lahir !
    satu hari nanti mesti jumpa jugak jodohnya kan. ;)

    ReplyDelete
  19. sabar....ada tu...Allah belum temukan lagi...

    selamat hari lahir ya =)

    ReplyDelete
  20. Happy milad, semoga selalu diberikan kemudahan dan kebarokahan dalam hidup ini.


    Sukses selalu.
    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  21. Salam Dwaty,

    Selamat hari lahir...doa Kak Ros semoga apa yang dwaty akan dapat dan tempuhi nanti, semuanya yang di restui dan yang baik2 saja dari Allah......

    ReplyDelete
  22. selamat ulangtahun buat Dwaty.( nama sebenarnya apa ya?

    amalkanlah membaca surah alwaqiah sentiasa, moga dipermudah rezeki.

    ReplyDelete
  23. Amin....

    selamat hari lahir, InsyaAllah..sudah pasti ada seseorang yang telah dipilih buat dwaty..betul tu tunggu masanya akan tiba

    ReplyDelete
  24. happy birthdayyy!! ni hadiahnyaa... kat sini tau.. :)

    http://www.cikbambam.info/2012/01/pemenang-cuba-teka-saya-bercuti-ke-mana.html

    ReplyDelete
  25. Dwaty..
    selamat hari lahir ye...
    Isyaallah..sampai masanya..janji Adam dan hawa akan terikat jua...:)

    ReplyDelete
  26. slmt hr lahir..
    panjang madahnya..
    suka baca.. :D..

    biarlah ape org kata..
    org ni kalau xkata mmg x sah..
    dlm sepanjang hdp kite ni perlu bersedia tuk dikata.. :D..

    ReplyDelete
  27. happy belated birthday yer..semoga panjang umur murah rezeki..amin...:)

    ReplyDelete
  28. wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

    ReplyDelete
  29. semoga pertambahan usia ini membawa lebih berkat dan rahmat..Amin..

    jodoh ketentuan Allah...senyum saja bila org tanya...cool oke :)

    ReplyDelete
  30. bestnya... dapat hadia dari @Cik Bambam

    yang lain.... terima kasih banyak2... sayang korg... muahhhhh

    ReplyDelete
  31. happy belated b'day...moga hidup dwaty sentiasa diberkati & dilindungi ALLAH swt

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis