dwatyKNY: wordless wed # 17 (Bunga Api SYDNEY)

Wednesday, January 25, 2012

wordless wed # 17 (Bunga Api SYDNEY)

Assalamualaikum...
hang pa apa habaq???
cheq sini baik2 belaka... hehehe
amboi ko jah.... mentang2lah baru balik dari UTARA..
hang pa, hang tui, hang kat sana naaaaaaa...
~abaikan~

jom layan percikan bunga api tahun baru di SYDNEY yang aku baru teringat nak publish... hehehe... takpe la kan lambat sikit jer...



psssttt : CANTIK kan??? semoga 'CALENDER' kita di tahun NAGA 2012 juga seCANTIK percikan bunga api ini...

14 comments:

  1. ha pk hang siapa??hahahhaah (dialog johan dlm raja lawak)

    cantik2 woooooo

    ReplyDelete
  2. wah..cantik habaq hang..haha..baru nie tengok bunga api tahun baru cina punyer...

    ReplyDelete
  3. ini berapa banyak belanja dia ni.

    ReplyDelete
  4. mmg cantik..suka tgk..mcm2 bentuk..

    ReplyDelete
  5. Cantik dan kreatif mereka buat...

    ReplyDelete
  6. wah...last pic tu cantik betul la...hebat!!

    ReplyDelete
  7. memang cantik...harapnya tahun ni ada keberuntungan untuk kita dan diberkati Allah...

    ReplyDelete
  8. sangat2 cantik dear...

    sukanya tengok...heheh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis