dwatyKNY: wordless wednesday # 15 (RED DAY@KR)

Wednesday, January 11, 2012

wordless wednesday # 15 (RED DAY@KR)



psssttt: cuak giller aku pagi tadi... buka blog, keluar WARNING virus MALWARE from SHOUTBOX... terus aku buang SHOUTBOX tu cepat2 sampai tak sempat baca komen yang ditempek... bagi aku, blog tak lengkap kalau takde SHOUTBOX... so, aku cari yang lain jumpa CBOX... sekali rupa2nya ada yang lagi lates iaitu FIBOX... adehhhh... malas dah nak tukar.... 

8 comments:

  1. semua merah nanti....beli tok srg free utk srg lg...untung gak....

    ReplyDelete
  2. ala, aku tak de apa pun yg pakai merah hari ni...huhu...

    ReplyDelete
  3. Ala... kakak tak dapat pergi sebab anak yg ada tinggal sorang dan hari sekolah memang tak boleh keluarlah...

    ReplyDelete
  4. benda percuma memang saya suka..hihi..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis