dwatyKNY: PESTA BELON 2012 kembali lagi...

Friday, March 16, 2012

PESTA BELON 2012 kembali lagi...

Salam Jumaat....

jom tengok cara2 nak buat SIMCARD...

VVVVVVV
VVVVV
VVV
V
VVVVVVV
VVVVV
VVV
V
 VVVVVVV
VVVVV
VVV
V

WAHHHH!!!! besarnya belon SIMCARD ni....
sape2 yang duduk Putrajaya mesti dah sedia maklum kan???
bermula semalam hingga ahad ini...
ruang udara Putrajaya akan dipenuhi belon2 panas pelbagai bentuk...
kalau tahun lalu ada DORAEMON...
tahun ni ada SIMCARD...
ada lagi bentuk2 lain seperti KEK dan BURUNG PENGUIN 
tapi aku tak sempat snap coz dah terbang ke Cyberjaya...


risau plak aku belon2 tu tersangkut dekat ROKET...hehehe


ini merupakan tahun ke-4 penganjurannya...
seawal pagi tadi dah ramai yang beratur nak naik belon tu..
maklum cuti sekolah...


psssttt : hari ni kan rehat panjang sikit... bolehla aku gi jenjalan melawat gerai2 yang ada... korg yang dekat tu bolehlah mai sekali... tapi kaum hawa jer lah... KAUM ADAM pegi SOLAT JUMAAT...

27 comments:

  1. menarik nmpak..nak g jugakla..haha..mcm dekat..suke tgk gnbar tuh..

    ReplyDelete
  2. dwaty, brape hengget ya skali naik?

    ReplyDelete
  3. nak pergi...putrajaya ni asyik ada event aje...meriah la putrajaya mgu ni...:)

    ReplyDelete
  4. @Mama Ema
    @KhaiRin : anies
    1)bayaran RM 10...
    2)tapi kalau nak terbang jauh2 cam pic 7 bayaran 100 lebih kot...
    3)nak naik belon ada 2 sesi jer...
    8pg-11pg dan 6ptg-9ptg...

    ReplyDelete
  5. X sempat nak gi...
    Mggu ni bz sesangat...

    ReplyDelete
  6. Salam dwaty,

    Wahhh...bestnya dwaty...tapi kak Ros takut nak naik laaa...gayat..

    ReplyDelete
  7. WAH! gua dah terlepas ni...

    Da la tahun lepas gua terlepas..

    Tahun ni terlepas lagi.. tsktsktsk..

    Sampai bila ya, agaknya event niey?

    totallymejah.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. x sempat2 nak p.. thn lepas pun x sempat nk p

    ReplyDelete
  9. gilo besaq simcard tu.. hehe..

    tringin la nk merasa nek belon tu..

    ReplyDelete
  10. ni men lepas je belon..kan tersekat dpn cermin kapal terbang..leh goyang kepala lutut pilot ni..haha

    ReplyDelete
  11. wah..pesta belonnn..sronoknye...tak pnh tngok...hehehe

    ReplyDelete
  12. comelnye belon2 tu.. :D... kalau terbang terus ke angkasa raya........

    ReplyDelete
  13. seronoknya kalau dapat naik.....

    ReplyDelete
  14. takutnyer nak naik.. huhu...

    ReplyDelete
  15. wahhh meriahnye..td bru tgk kt buletin utama..ala teringinnye nak naek =.=





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  16. eh baru nie de komen..xde plak..haha..slow kot..xpe komen skali ag..rasa nakk pergi...nanti next time bawak sy plak ok dwaty..:)

    ReplyDelete
  17. Tak dapat pegi....owhh..sedihh.murah je kan rm10 sorang

    ReplyDelete
  18. x sempat langsung nk pegi sana taun ni

    ReplyDelete
  19. bestnya kalo dpt naik belon tu tp takut la rasanya..gayat..hihi

    ReplyDelete
  20. belon putrajaya dah datang balik ke? last pergi time study dulu r.. pastu takde dah..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis