dwatyKNY: wordless wed # 21 (ANAK SAPO HILANG??)

Wednesday, March 14, 2012

wordless wed # 21 (ANAK SAPO HILANG??)


psssttt : sedih bila tengok berita pasal adik Nurul Nadirah Abdullah... kenapa budak sekecil itu yang dijadikan mangsa... semoga kali ini, penjenayah itu dapat diberkas...tak berperikemanusiaan...

24 comments:

  1. kejam sungguh penjenayah tu..smoga ada balasannya~

    *aku nak yg pakai baju zirafah tu..comel amat!~ ^^

    ReplyDelete
  2. dirang mati sbb org dendam ngan nenek dia..pe la org ni...


    comel nyerrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  3. nie kes dendam pada nenek dia kan
    kejamnya

    ReplyDelete
  4. @~SaL IjOu~... nanti saya hantar by pos laju... hehehe

    @KhaiRin : anies @Anum... dendam kesumat yang takde hasil...

    ReplyDelete
  5. Tak payah dipakaikan costume ini pun boleh dibunuhnya dwaty. Comel-comel dan cantik boleh tergamak dia membunuhnya - memang syaitan dah bertakhta dihati...

    ReplyDelete
  6. betul.di bakar.entahlah..kadang2 rasa speechless.

    ReplyDelete
  7. Olololololo..mane dpt pic nie? Ctk2! Suke sgt tgk.

    Dan takziah utk keluarga Allahyarham adik Dirang...=(

    ReplyDelete
  8. sgt comel dan sgt menghayati watak.. semoga pembunuh arwah adik Dirang tak terlepas hendaknya..

    ReplyDelete
  9. kejam!


    moral: kena sentiasa awasi anak kecil sbb org gila bersepah sekarang ni.



    costume tu seme comel kecuali costume ular sawa tu..ngeriii

    ReplyDelete
  10. uwaaa gelinya kena lilit dgn anaconda!yg merak tu comellll =D

    ni jwpn tiger tu tau

    http://www.munnafendy.com/2012/03/sapa-suruh-cari-harimau-d.html

    ReplyDelete
  11. baby si merak tu comel.. :D

    pssstt : kesian.. Sanggup depa bakar budak tu.. :(

    ReplyDelete
  12. ngeri tgk yang pakai costum ukar tu..cam nampak kena belit..

    sediah sangat atas apa yang berlaku pada adik dirang

    ReplyDelete
  13. ya allah, semua comel2. kesian adik nadirah tu kan. :(

    ReplyDelete
  14. comel lah smua tu, yg baju ular haduh ngeri plak nengok!

    psl dndam dgn nenek ke? ya Allah singkatnya fikiran!!!

    ReplyDelete
  15. anak last tu saya suka..ehhehe

    al-fatihah untuk arwah dirang...

    ReplyDelete
  16. comel...tapi selamba badak jer parents dia modified anak dia dgn kostum haiwan2 hahaha

    ReplyDelete
  17. salam dwaty..pekaba?comel2 betul ..suka tengok..cute je

    ReplyDelete
  18. tu lah..bila lama tak muncul kisah2 mcm ni..tup2 ada balik..


    tolong lah jaga anak2 tu..jgn di biarkan.merayau tak tentu hala..jgn sesekali di suruh ke kedai atau apa sekali pun..

    nak buat mcm mana dah ajalnya begitu.

    apa2 pun comel2 pic kt atas tu.

    ReplyDelete
  19. macam2 bentuk ada ni..entahlah anak sapa ek...

    ReplyDelete
  20. costume comel leh wat persebahan kat taska...

    org tk waras makin ramai kat luar tu..

    ReplyDelete
  21. Yang kostun ular sawa tu sgt la comel.kirim kat aku satu.hahaha.

    manusia skrg ni lg teruk dr binatang.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis