dwatyKNY: akhirnya... dia pergi... tp ada yg masyukkk...

Wednesday, April 25, 2012

akhirnya... dia pergi... tp ada yg masyukkk...

Salam...


dalam banyak2 KLINIK KESIHATAN KERAJAAN yang pernah aku dapatkan khidmat rawatannya... KLINIK KESIHATAN PUTRAJAYA PRESINT 9 adalah yang tercanggih buat masa ini... selain dilengkapi dengan ciri2 teknologi... masa menunggu juga, rasanya tidaklah terlalu lama... dan buat kali keduanya... aku ke klinik ini lagi... tujuannya untuk membuang 'si bungsu' yang mungkin menjadi punca, aku merana SAKIT GIGI selama hampir 2 bulan... sama seperti pelangan lain... aku menunggu giliran sambil melayan drama thailand yang sedang bersiaran di kaca tv... tiba-tiba.. ting tong... ada pengumuman... kedengaran suara lunak seorang lelaki sedang mengatakan sesuatu...

Assalamualaikum dan selamat pagi diucapkan kepada semua staff serta pelanggan2 sekalian. sementara menunggu giliran tuan2 dan puan2... marilah kita sama2 melakukan senanam muka. senaman yang juga boleh menghilangkan stress... diminta semuanya bersedia. kita mulakan dengan senaman muka pertama iaitu kerutkan dahi anda... tahan selama 5 saat... 1..2..3..4..5 dan rehat... pejamkan mata anda...  tahan selama 5 saat... 1..2..3..4..5 dan rehat... senyum selama 5 saat... 1..2..3..4..5 dan rehat... kembungkan pipi anda... tahan selama 5 saat... 1..2..3..4..5 dan rehat...  kedapkan bibir anda... tahan selama 5 saat... 1..2..3..4..5 dan rehat... dan akhir sekali munjungkan bibir anda... tahan selama 5 saat... 1..2..3..4..5 dan rehat... semoga senaman ini dapat menghilangkan sterss anda... sekian terima kasih.

ada 6 senaman muka... aku buat 1 jer... itupun secara automatik terbuat... SENYUM.... tapi sebenarnya lebih kepada tersengih2... hihihi... yelah, first time dengar senaman melaui pengumuman... tapi, oklah tu dari akk sebelah kiri dok asyik main game... abg sebelah kanan sedang dalam kekebasan... dah kena cocok kot tadi... kejap lagi giliran aku la plak... ngeeeeeeeee..


psssttt : gaji dah masuk bagi kakitangan gomen... terSENYUM lebar lah hari ni... hilang STRESS... hehehe

28 comments:

  1. hai
    senyum yer dengar pengumuman tu
    kalo akak dah gelak tergolek2 dah kot
    sebab rasa mcm kelakar
    (tu la rakyat msia ni)
    senaman pun bole kata kelakar yer...
    hehehe....

    ReplyDelete
  2. hi
    sama la ngan anum
    dah gelak tergolek2

    ReplyDelete
  3. canggih tambah lucuuu ! hihihi...

    ReplyDelete
  4. haha sama la kyra.. confirm terkekek sorang2.. sebab klaka.. tapi btul gak cakap akak zurayus, orang mlysia mmg cm tu.. huhu :) semua bnda klaka..

    ReplyDelete
  5. pernah pegi kelenet ni.. memang canggeh kan.. tgu pun kjap je... siap ade suruh buat senaman plak ek haha

    ReplyDelete
  6. So cabut ke dwaty gigi bungsu tu? Sayangnya... tak ada ruang utk dia bertahan lama sebab tuan badan dah tak boleh tahan lagi ye...

    ReplyDelete
  7. hahahaha...ada pulak pengumuman senaman macam tu ek? =D

    ReplyDelete
  8. xpnah plak dgr cm tue..hahaha..boleh jgaklah kalau xde keje tue buat2 senaman tue..

    ReplyDelete
  9. nasib baik dia tak wat group poco-poco or aerobik :P

    aduyai

    ReplyDelete
  10. wah, zana sambil baca entry ni sambil buat k.. wah, hebat.. hilang penat jap.. hihihih

    ReplyDelete
  11. alamak! terikut sekali lah pulak.. ngeh3..

    ReplyDelete
  12. suka dengan pengumuman tu. =)
    jom bersenam =)

    best la kerja gomen.. untunglah. hehe~

    ReplyDelete
  13. hahah

    mokala kita yg dgq maw terdekah jugak gelak kita nih..hihihihi

    alah..kita nih keja tanam ubi keledej je..bila nak masuk entah..

    ReplyDelete
  14. Dwaty...
    nanti akak nak cuba buat senaman muka tu...bagus juga ye...:)

    Dapat gaji hari ni...jangan lupa tau lebihkan sikit buat ayah bonda kat sabah tu...he..he..(Jangan marah ye Waty..he..he..)

    ReplyDelete
  15. akhirnya....bakal berakhir penderitaan....
    hehee ramai yg wat dono je kot dengar..
    wah gaji baru..masyuk...;p

    ReplyDelete
  16. gaji da masuk..senyum lebarlah tu hehe

    ReplyDelete
  17. akhirnya cabut jugak ek..kemain sakit tanggung lama tuh..haha..pekaba dwaty?err de senaman muka ekk?first time nie..nak try la..lama bah ndak dtg sini...rindu

    ReplyDelete
  18. @zurayusoff
    @Anum@CINTA UNTUK KITA
    aku pun nak gelak sebenarnya... tapi kenala cover... hihihi

    @BERT... pernah baca entri datng sini...

    @Kakzakie...@TF dah selamat dah dicabut... takde pilihan lain... harap2 lepas ni tak sakit dah...

    ReplyDelete
  19. @-gedek!... @Cik FaRiZaM... kalau ada poco2... confiem saya join...

    @Munnafendy... @Zura ada... sebab tu saya share... klinik lain tak tau la... hehehe

    @Zana Adieyza...@Hanamiko Sakura..@sha my heart... memang nak korg buat pun senaman muka tu...

    @si kiut lavender..@Aishah Jahirah...@redza... Alhamdulillah... kejap lagi banyak kuar plak... bayar itu ini...

    @azi... insyALLAH kat... org tua di kampung sentiasa di ingat... skrg ni tegah kumpul duit nak balik bulan mei....

    ReplyDelete
  20. alahai comelnya senaman muka..diikut ni hehe

    ReplyDelete
  21. weee...mcm best je. boel tak pegi klinik kesihatan sana semata mata nak rasa senaman muka dri pengumumam..hihihihihihi..

    gigi bongsu aku dah tak sakit. hehee.sayang nak cabut. gii baru la katakan....XD

    ReplyDelete
  22. ~sambil menunggu pon sempat bersenam yer..boleh praktis selalu :)

    ReplyDelete
  23. memang masyuuk tu...meh belanja akak :P

    ReplyDelete
  24. haha.. ada ke macam ni kat klinik? memang perlu r kot.. nak tunggu gliran, bukannya sebentar kan?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis