dwatyKNY: wordless wednesday # 22 ( SENI 3D )

Wednesday, April 4, 2012

wordless wednesday # 22 ( SENI 3D )


psssttt : aku ambik masa tau nak paham lukisan di atas ni... serius nampak REAL...

25 comments:

  1. dah pernah tengok..memang ohsem..rasa macam nak suruh buat kat depan umah satu..haha..boleh ke bah?

    ReplyDelete
  2. Cantik lulisannya macam betul-betul buat mata kita terpegun...

    ReplyDelete
  3. sekali pandang mcm real sangt2...:)

    ReplyDelete
  4. pernah tengok juga lukisan sebegini...real sungguh..

    ReplyDelete
  5. hai
    salam kenal
    mmg real
    sesetengah lukisan tu takut plak tgk
    takut terjatuh...hehhee

    ReplyDelete
  6. kreatif dan menakutkan hehe

    ReplyDelete
  7. Dwaty...
    Memang nampak real sangatttkan..memang berbakat betul pelukisnya itu...kalau ada kat tempat kita...mesti bestkan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kak... kalau ada kat tempat kita saya suru dia lukis kat depan rumah saya... hehehe

      Delete
  8. tu ar... saya pun ambik masa gak nak selami...

    ReplyDelete
  9. suka tgk 3d...kalau kt opis akak mmg buat sgala benda gini

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak gi opis akk tengokla kalau macam ni... hehehe

      Delete
  10. wahhhh real nie .. seyesss
    sgt2 bagus manusia zmn skrg kan
    x terfikir kita nie ;)

    ReplyDelete
  11. kreatif kan diorg ni...3d arts...cm nk bergambar kt situ jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada yang buat kat malaysia... sure jadi tumpuan...

      Delete
  12. 3D menarik tu....tgk dlm gamba pun lawo, ni kalau depan mata lg la lawo...

    ReplyDelete
  13. memang kreatif betul dia orang ni...nmpak macam real...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis