dwatyKNY: happy holiday SABAHAN...

Wednesday, May 30, 2012

happy holiday SABAHAN...


korg tau kan aku kini berada di Negeri Di bawah Bayu... Bukan sebab melancong... Tapi sebab aku bercuti balik kampung... Tiket ni aku beli tahun lalu... Dapatlah Harga Promosi... Hehehe... Aku ingat lagi... Punyalah aku excited beli tiket ni coz tengok kalander 30 and 31 Mei public holiday... Boleh Jimatkan cuti walaupun cuti panjang... Tp, Bila dah print out tiket, baru aku tersedar... Yang bercuti hanyalah mereka yang menetap di Sabah... Aku walaupun org Sabah... Tak dapat cuti sebab aku bekerja diluar Borneo... Huhuhu... Entah Macamana aku boleh lupa?? Oleh kerana tiket dah beli... Haruslah juga cuti... Tak cuti rugi!!! Hihihi

Psssttt ; fisrt time aku post entri bertulis guna mobile (Published with Blogger-droid v2.0.4)... Jadilah juga wpun tunggang langgang... Tgklah pic nya tak centre coz aku masih x jumpa cammana nak centre kannya...

21 comments:

  1. bestnye cuti....nak cuti gak wuahh

    ReplyDelete
  2. tak pernah sampai sabah....
    teringin....

    ReplyDelete
  3. Cuti yg paling best bila dapat jumpa keluarga...

    ReplyDelete
  4. nak pergi sabah =) tak pernah pergi lagi. hihi

    ReplyDelete
  5. bestnya balik kampung..
    bila nak jejak sabah nih...

    ReplyDelete
  6. wahh jauh mari ni.. happy holiday ya watyy.. teringin nak g sabah. tapi belum ksempatan lagi hihi

    ReplyDelete
  7. Ouuuhh! Pttlah rupanya len mcm. Hehehehe!

    ReplyDelete
  8. ok la tu walaupn xcentre ada gak picnye..;p
    slmt bercuti...:)

    ReplyDelete
  9. ehek.

    dah penah g sabah sekali..

    rasa xmaw balik pun da...hihi

    ReplyDelete
  10. rasanya next year nak try jalan sabah masa pesta kaamatan lah. mesti meriah kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. GB.. Boleh jer... Tapi biasanya time tu cuti sekolah... So.. Ramai org... Lebih baik dtg masa bukan cuti sekolah mcm c Telor power... X sesak...

      Delete
  11. selamat bercuti ya org sabah.. hehe.. sy pun slalu beli tiket setahun lbh awal bila ada promosi.. hehe

    ReplyDelete
  12. miss u too Dwaty!~ ^^

    ha'ah..skrg kat kg..sgt2 busy kat skola..ni nak cover balik rehat~ ^^

    ReplyDelete
  13. Sia di sabah juga dulu.. Setahun tinggal sana area Luyang..

    ReplyDelete
  14. teringin nk g sabah
    tak sampai2 lagi huhuu

    ReplyDelete
  15. Tak pernah lagi bercuti kat sabah..cuma ada kawan yang asal dari sabah..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis