dwatyKNY: wordless wednesday # 23 (MANDI-MANDA)

Wednesday, May 2, 2012

wordless wednesday # 23 (MANDI-MANDA)




psssttt : dikala org lain (yang pasti bukan korg) sibuk memBERSIHkan KL... kami lari ke PANTAI memBERSIHkan diri... tak cukup PANTAI, kami cari plak KOLAM...hihihi... jumpa kolam... apalagi... terjunlah... dan hasilnya, badan bersih tapi sakit... ^_^

16 comments:

  1. Dah bersih dah atau nak ada lagi tempat utk membersihkan diri lagi hihi...

    ReplyDelete
  2. Seronoknyaaaa...waty..jalan-jalan lagi...tak cukup pantai, terjun kat kolam pulak.....he..he..akak dah bertahun tak pegi PD...tentu banyak perubahankan...:)

    p/s BERSIH apa namanya kalau hati sendiri tak bersih...
    Sebelum nak adakan BERSIH, akak rasa diorang tu kena bersihkan hati sendiri dulu, barulah perhimpunan hari tu berlangsung dalam suasana aman...

    ReplyDelete
  3. sonoknya waty....
    akak jugakla dok umah BERSIH kan umah yang tak pernah2 selesai...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  4. best nye..
    pegi pantai,, pegi kolam..
    lama2 jadi cantik & bersih :-)

    ReplyDelete
  5. Ok la tu p bersihkan diri di pantai..
    Dataran aritu mcm kotor jer kan.. tak nampak pun di mana bersihnya..

    ReplyDelete
  6. haha..kemain lagi kamu bah...bersihkan diri..lama jugak tak..lama tak pergi PD..

    ReplyDelete
  7. lama tk p laut or kolam renang.hehe

    ReplyDelete
  8. waa syoknyerr.. lagi syok kan buat aktiviti BERSIH camnie.. hehehe

    ReplyDelete
  9. best nya.. tapi akak suka tasik lagi.. tak panas.. hee

    ReplyDelete
  10. ~bestnya..dah lama tak pegi pantai >_<

    ReplyDelete
  11. best ye mandi pantai!! dah lama tak piknik~

    ReplyDelete
  12. wahhh..seronoknya main air!tak ajak ponn..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis