dwatyKNY: WW # 24 (SELAMAT HARI GURU)

Wednesday, May 16, 2012

WW # 24 (SELAMAT HARI GURU)

Assalamualaikum dan Selamat Pagi CIKGU...



psssttt : IBU kau RATU hatiku... GURU kau INSPIRASI hidupku... NURSE kau PENGUBAT lukaku... sekali lagi bersempena dengan bulan KASIH SAYANG ini... SELAMAT HARI GURU aku ucapkan kepada guru2 yang telah mengajar dan mendidik aku tanpa jemu... juga buat rakan2 blogger serta semua yang bergelar cikgu mahupun cikgi... (^_^).... 

"cikgu, aku bukanlah pelajar yang terbaik antara yang terbaik di sekolah... tapi ilmu yang cikgu berikan adalah YANG TERBAIK pernah aku terima dan pelajari"- dwaty

23 comments:

  1. selamat hari guru buat semua guru seluruh malaysia

    ReplyDelete
  2. slmt hari guru kpd semua cikgu2

    ReplyDelete
  3. selamat hari guru..jasamu dikenang smpai bila-bila kan..sy terbuat awal pulak entri hari guru dwaty..hehe..hari nie baru betul

    ReplyDelete
  4. Selamat hari guru untuk semua guru

    ReplyDelete
  5. selamat hari guru untuk semua guru seluruh malaysia. jasamu akan kami kenang sampai bila2 =)

    ReplyDelete
  6. selamat hari guru jugak laa..kat semua blogger yg jadi cekgu :)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dwaty,

    Selamat hari guru buat semua tenaga pengajar,jasa depa tetap akan kita kenang sampai bila2....

    ReplyDelete
  8. Betul dwaty bulan ini bulan yg penuh dgn kasih-sayang bermula dari hari pekerja, hari jururawat, ibu, guru, pekerja, belia...

    Selamt Hari Guru buat semua warga pendidik

    ReplyDelete
  9. selamat hari guru buat guru2 di Malaysia.

    ReplyDelete
  10. tanpa guru siapalah kita~ pstt, macam mana buat 2 komen ni. boleh komen thru FB dan blog? unik~

    ReplyDelete
  11. hari guru ni kan, membuatkan akak rindu nagn guru2 akak dulu...bagaimana khabar mereka

    ReplyDelete
  12. selamat hari guru kepada semua yg brgelar guru...

    ReplyDelete
  13. selamat hari guru utk semua guru2 di Malaysia..:)

    ReplyDelete
  14. pasai cikgu abg x mrokok spi skrg

    ReplyDelete
  15. tanpa guru siapo la kito kan...:)

    ReplyDelete
  16. bulan yg meriah....slmt hari guru utk semua cikgu...:)

    ReplyDelete
  17. autoshow di Putrajaya mmg ada..rasa2 maybe 26 atau 27 mei kot..abg x handle event tu ..x byk abg dpt info ttg event tu

    ReplyDelete
  18. yup~~~
    selamat hari guru heeeee

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis