dwatyKNY: AWAN PELIK terbentuk di Kota Kinabalu

Thursday, June 14, 2012

AWAN PELIK terbentuk di Kota Kinabalu

salam...

selasa lalu, 12 Jun... warga sabah dikejutkan dengan FENOMENA LUAR BIASA dimana terbentuknya AWAN PELIK yang boleh dilihat disekitar bandar Kota Kinabalu serta Labuan... 

terkejut juga apabila rakan2 Sabahan post gambar2nya... SUBAHANALLAH... masing2 meluahkan rasa takut dan gerun melihat AWAN PELIK TERBENTUK sebegitu walhal cuaca CERAH tanpa ANGIN dan HUJAN... namun begitu, menjelang tengahari ribut kencang beserta hujan melanda kawasan Pantai Barat SABAH...


Punca kejadian adalah di percayai daripada TAUFAN yang melanda FILIFINA... Allahualam...

Cuba perhatikan pic awan diatas ini... kelihatan seperti Kalimah الله
SUBAHANALLAH... ALLAHUAKHBAR...

psssttt: kejadian ini berlaku seminggu selepas aku kembali semula ke Putrajaya... jika aku memilih penerbangan pada hari tersebut, flight pasti Delay... sama2lah kita ambil iktibar...

23 comments:

  1. p/s ufti tu mcm ganjaran utk pelindungan keselamatan yg diberi kpd sesuah negara kpd negara yg lbh berkuasa..

    ReplyDelete
  2. dari jauh nampak macam puting beliung...

    ReplyDelete
  3. Dwaty...
    Subhanallah!!!Takutnya akak...kalau jadi macam tu kat SP ni, mesti akak tak keluar rumah punya...

    ReplyDelete
  4. subhanallah. dah tgok juga..mmg takut..

    terbayang mcm mana kiamat nanti.

    ReplyDelete
  5. uish...1st time tgk awan mcm tuh...kuasa Allah kan...

    ReplyDelete
  6. seram tengoknye... subhanallah.. ciptaan ALlah..

    ReplyDelete
  7. Subhanallah...
    maha Suci ALLAH, sgt gerun ku lihatnya...moga tiada malapetaka yg menimpa.

    peringatan tu sebenarnya

    ReplyDelete
  8. Allahu akbar..saya ada dengar tentang kejadian ni tapi hari ni baru dapat tengok gambarnya di sini, terima kasih kerana berkongsi ya.

    ReplyDelete
  9. subhanallah..
    nampak menggerunkan..

    ReplyDelete
  10. ya Allah..betol2 kejadian Allah..

    takoot ila tengok...

    ReplyDelete
  11. Subhanallah.......
    MasyaAllah...

    ReplyDelete
  12. subhannallah..gerun jugak tengok gambar tuh..

    ReplyDelete
  13. Subhanaallah..tak pernah nampak lagi kejadian seperti ini.

    ReplyDelete
  14. Allah hu akbar..Allah maha besar

    ReplyDelete
  15. subhanallah.... cantik sungguh awan ni... x pernah tgk awan sebegini..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis