dwatyKNY: esok EXAM... so, sila STUDY dwaty !!!!

Monday, July 2, 2012

esok EXAM... so, sila STUDY dwaty !!!!

Salam...

exam??? 
sepanjang aku bekerja... adalah beberapa kali aku ambik exam... opss... silap... aku memang WAJIB ambik exam tu sebagai syarat kakitangan GOMEN... exam yang berbentuk pilihan... boleh pilih ABCD... Cara menjawab senang jer... Pilih jawapan yg tepat... tak jumpa yg tepat cari yang hampir TEPAT... Masih tak tau... pilih yang LOGIK dek akal... Takde yang logik... tembak lah... sape suruh ko tak study... nasib baik aku dah lulus... hehehe 


esok....
aku ada exam lagi... kali ni aku sendiri yang nak ambik... mencuba nasib... yelah takkan nak duduk di takuk lama jer... haruslah berani untuk berubah... cuma, exam kali ini bukan exam ABCD sebaliknya exam berbentuk ESEI... adeh... ni yang aku lemah... tapi haruslah terima... nak gaji lebih kenalah usaha lebih... ingat senang ker nak jadi senang dwaty oooooiiiii???


study???
dah jadi kebiasaan sejak zaman sekolah lagi... last2 minit baru nak study... kononnya kalau study awal2... nanti apa yang dipelajari akan cepat hilang... padahal sebenarnya aku lupa, yang aku ni PELUPA... 


semalam...
aku mencuba untuk STUDY SMART not STUDY HARD... tapi... keasyikan MANDI MANDA di siang hari... menyebabkan aku kepenatan di malam harinya...


hari ini...
aku ke pejabat dengan langkah yang lemah gemalai... masih aku terasa pukulan ombak DESA WATERPARK yang menghentam tuduhku... lenguh!!!... masih aku terasa peritnya beratur di bawah terik mentari yang membakar kulitku... penat!!!... dan apabila... lemah, lenguh, penat sudah bergabung... bukan meletup tetapi MENGANTUK... 


OK... I will ...
 guys... doakan aku agar dapat menjawab SEHABIS BAIK esok...


yang paling penting...
semoga aku akan mendapatkan kembali tenaga yang telah hanyut di bawa OMBAK DESA WATERPARK...


psssttt : sebenarnya dah lama beli tiket desa waterpark tu... tapi selalu tak cukup kuorum... masing2 ada agenda tersendiri... sebelum tiket expired dan puasa menjelma... tu yang kena pergi juga semalam... 

26 comments:

  1. macm mane dgn hasil exam tu?

    ReplyDelete
  2. Dwaty...
    Exam untuk sah jawatan ke..? apapun, akak doakan waty lulus dengan cemerlang...:)

    ReplyDelete
  3. Goodluck untuk exam tu..study taw..jgn tak study..hehe..:)

    ReplyDelete
  4. goodluck!! makan durian dulu sebelum jawab paper haha tade kaitan

    ReplyDelete
  5. kalau ke desa waterpark, jangan lupa bawak sun block... nanti kulit terbakar!

    ReplyDelete
  6. semoga mendpt keputusan yg cemerlang ye. klau dh keje govt tu, mcm2 la exam yg ade kan..hehehehe

    ReplyDelete
  7. best of luck....mana tau dpt aura desa waterpark bleh jawab dgn senang

    ReplyDelete
  8. selamat berjaya!!jangan study last minit lain kali..huhu

    ReplyDelete
  9. dwaty...
    exam apa
    exam nak ke N27 tu ke
    hehehe....cer citer...cer citer

    ReplyDelete
  10. wah nak xm plak... gudlakkk :))

    ReplyDelete
  11. amik KPSL eh...heeheh
    bagusss la
    gud luck!
    ecah x daftar pun huhuhuhu ruginyaaaa rasa...alahai

    ReplyDelete
  12. ahahah gud luck dear ! .. ;))

    ReplyDelete
  13. Selamat menjalani peperiksaan dwaty. Kakak percaya dwaty boleh..

    ReplyDelete
  14. jawab dgn tenang....semoga berjaya menjawab peperiksaan tu nanti

    ReplyDelete
  15. Tq guys... Sy dh buat yg terbaik... Keputusnnya.. Tunggu dan lihat... Skrg masa tuk bdoa n tawakal...

    ReplyDelete
  16. berusahalah!!! aku paling suka exam hahaha

    ReplyDelete
  17. aku tau ko boleh buat punya...

    caiyok!!

    ReplyDelete
  18. aa..cene exam..boleh jwb kah??

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis