dwatyKNY: WW # 25 (BUNGA API@FLOWER GARDEN)

Wednesday, July 18, 2012

WW # 25 (BUNGA API@FLOWER GARDEN)


PERAHU BERHIAS jarak jauh...



psssttt : semua pic di atas ni adalah hasil tangan sorg Abg kat opis aku... OSEM kan???... pic last tu jer agak SERAM....ermmmm...

22 comments:

  1. wah cantik la. dia guna kamera apa ek? leh tanya kan? hehehe

    ReplyDelete
  2. Dwaty..
    memang cantik sangat semua gambar tu waty....akak suka.....

    ReplyDelete
  3. wow!! sgt sgt sgt awesome tau! geram je bila tgk org kai kamera DSLR ni. jeles je tgk gambar cantik2! hehehehehe

    Jom vote saya! http://m.facebook.com/photo.php?fbid=470409726303119%26id=294357500575010%26set=a.470077823002976.115444.294357500575010%26refid=8%26_ft_=qid.5764545462290944014:mf_story_key.-4214720707673601770

    ReplyDelete
  4. memang ohsem la gambar :)

    yang last tu saya tengok pun takut. hehe

    ReplyDelete
  5. abg opis akak tu photographer ke? lawa, cantik dan marveles.. hihi

    pic last tu memang agak seram.. hehe

    ReplyDelete
  6. cantik la~~ bunga api.. zaman sek n dip dlu hostel salu tgk bunga api2.. nganga sampai hehe.. Salam Ramadhan yg bakal menjelang tiba dwaty ;)

    ReplyDelete
  7. aah. yg last tu misteri nusantara sket. ngeeeeeeeeeee........

    ReplyDelete
  8. cantik sangat.....
    yang last 2 seramnya ......

    ReplyDelete
  9. lawa....event apa ni?floria ari tu ke?ha last tu lain mcm sikit pic dia..;)

    ReplyDelete
  10. sangat2 cantik.. tp bile fikir2.. banyak mane pencemaran terhasil drp aktiviti macam ni.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  11. cantik!!! ni mesti kamera mahal kan abg tu guna?? perrrggghhh, cun habis..

    gmbr last tu gmbr bunga api dh nak hbs ke apa? hihihi

    ReplyDelete
  12. owh anis ade di tempat kejadian mase bunge api diletup letup kan..sangt cantik okek..

    ReplyDelete
  13. mmg awesome giler ni! neway KA nak wish selamat berpuasa yek!

    ReplyDelete
  14. menarik.....tapi tak adail lah asik sana jer yg ada bunga api ni. bila lah bunga api nak kemari

    ReplyDelete
  15. baru nk tnya pakai camera ape..mmg superb tp pic last tu scary le pulak..hurhur

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis