dwatyKNY: WW # 26 ~~kiriman BISIKAN~~

Wednesday, July 25, 2012

WW # 26 ~~kiriman BISIKAN~~

Salam 5 Ramadhan



psssttt : korg janganlah gelak kuat sangat... kang batal pose... gelak sopan sudah... ^_^ ... petang semalam ada hamba Allah yang sedekah kurma untuk semua staff... Alhamdulillah rezeki... tangan yang memberi lebih baik daripada tangan yang menerima... so, marilah kita sama2 menjadi tangan yang memberi... tapi, malam semalam tangan kiri aku gatal... tu macam nak membeli jerr.. adeh...

23 comments:

  1. yusof taiyob...mmg kena ckp berbisik ke..hahaha..

    ReplyDelete
  2. hahaha... terpengaruh dengan iklan nie.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Sebab kat iklan dia kan bisik pelan-pelan hihi...

    ReplyDelete
  4. adohaiiiiiiiiiiiii
    sib baikkk org x kgune tektik nie
    kalau tidak
    pecah ! .. ;))

    ReplyDelete
  5. Dwaty...
    anak akak pun kalau akak suruh ambikkan kurma untuk berbuka , dia pun cakap berbisik...."yusof taiyobbbbb"...he..he..

    ReplyDelete
  6. hehehe mesti beli for KA dibulan pose ni

    ReplyDelete
  7. haha pengaruh iklan mmg dasattt!!

    ReplyDelete
  8. Salam.

    Hahaha. Ingatkan apa lah.. Anak buah paling suka tengok iklan ni. Sebab dia takut dengan mata perempuan tu. tiap kali iklan ni, dia akan stunned then cakap.."antoo...aiyok..." hahaha..

    ReplyDelete
  9. Kilang YT dekat dgn rumah sy jer

    ReplyDelete
  10. posto2. dapt kad raya ;)


    http://nurulhusnamohdhassan.blogspot.com/2012/07/kad-raya-top-20-commentators.html

    ReplyDelete
  11. kahkah....lawak okeh...
    aku mmg dah gelak besar kat opis ni, aku ingatkan apalah yg kena berbisik tadi, rupanya YT...mmg pengaruh iklan betul...haha...

    ReplyDelete
  12. puas akak nak tahan ketawa tapi tak boleh.. he..he.. sudahnya mmg ketawa juga sorang2..

    ReplyDelete
  13. moga insan yg pemurah mendpt ganjaran pahala yg brganda2 di bulan mulia ini.....

    ReplyDelete
  14. hahaha mmg lawak tau..
    slmt berpuasa & salam perkenalan ^^

    ReplyDelete
  15. adoiiiii dik, memang akak tak boleh tahan..terus jer gelak..!!!!

    ReplyDelete
  16. knape dia bisik. sbb kat iklan dia ckp pelan2 ngan lemah lembut. haha

    ReplyDelete
  17. dengan adanya gambar tu, produk Yusuf Taiyob semakin laris agaknya :)

    ReplyDelete
  18. Salam kenal....hahahaha...menjadik gak iklan yusoff taiyoob tu, menjadi ikutan...selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  19. haha, x tau kenapa terikut2 juga cara sebutan tu bila nak sebut...

    ReplyDelete
  20. hahaha..same la anis pon dapat gak..weee

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis