dwatyKNY: back to the NORMAL...

Monday, August 27, 2012

back to the NORMAL...

pagi2 lagi aku dah dikejutkan dengan bunyi alarm... biasalah...aku dan alarm tak boleh dipisahkan... takde alarm... tak bangunlah aku... hantu tidolah katakan... dengan mata yang masih tertutup... aku meraba tilam mencari dimanakah bunyi itu... jumpa... dibawah bantal rupanya... ku tatap HP yang telah ku setkan alarm ... cisss baru pukul 5 pagi!!!... kalau tak silap... itu alarm untuk bersahur... aku tak delete lagi ker??? arghhh... nanti2 la aku buang... yang penting sekarang tido dulu... still early maaaa....

6.30... alarm kedua plak berbunyi... aku terbangun lagi... aku memang sensitif dengan bunyi2an... sebab tu kalau nak kejutkan aku senang jer... panggil nama pun boleh... tapi, aku lagi suka kalau aku dikejutkan dengan sentuhan... sentuhan yang bermaksud... goncang bahu atau tepuklah dengan manja mana2 organ badan aku kecuali bahagian kepala dan bahagian2 tertentu... sure bangun punya... 

melihat angka besar 6.30 yang tertera di screen HP... mataku terbuka luas... alamak terbabas solat subuh... aku lantas bangun... tapi... tiba2 aku terasa pelik... aku kat mana ni??? semalam aku tidur di ruang tamu... mana sofa??? mana tv plasma???... mana.....

Arghhhhhhhh... bila masa aku balik Putrajaya??? aku pejam mata sekejap... dan buka semula... hampa... aku harus terima hakikat yang aku kini berada di dalam bilik rumah sewaku beralamat Putrajaya... so, thats mean... hari ini aku dah start kerja........... 

malasnyaaaaaaa nak kerja!!!!.... nyesalnya tak sambung cuti sampai minggu depan!!!!!!!


psssttt : malas punya pasal... aku gerak agak lewat... tapi aku tiba di office lebih awal... semuanya kerana masih ramai yang bercuti... jalan raya pun tak sibuk lagi... ermmm... adakah yang masih bercuti itu termasuk korg???

20 comments:

  1. huhu..saya pun pernah alami rasa macam tu...selamat bekerja..:)

    ReplyDelete
  2. hehee mood bercuti lagi tu....apapun keje ttp keje...keje2...;p

    ReplyDelete
  3. mood saya still kat kg. ni. huargghhh!!!!!

    ReplyDelete
  4. haha mood raya lagi la tu.. sleamat bekerja yaaa :))

    ReplyDelete
  5. raya ke 5 saya dah kerja.. huhu, sadis ..

    ReplyDelete
  6. Dwaty..
    Akak semalam dah keja dah....!!

    p/s mesti hati dah tertinggal kat sabah tu..tu yang tak mau terima hakikat yg.dah berada di Putrajayakan...he..he..

    ReplyDelete
  7. kerja...kerja jgn malas....hehehehe kan kerja juga satu ibadah


    :)

    ReplyDelete
  8. same here,dh start keja...malasnyaa lahaii :D

    ReplyDelete
  9. hehe...saya pun malas nak keje ari ni.....

    ReplyDelete
  10. mamai ke...hehehe... KL jem teruk pagi tadi..terpaksa cari jalan alternatif ke pejabat

    ReplyDelete
  11. klu lah raya kita cuti setahun kan best :)

    ReplyDelete
  12. cuti sudah berlalu.. kejap je kan.. huhu

    ReplyDelete
  13. slmt berkerja..


    takpe, jumaat ni cuti.. haha..

    ReplyDelete
  14. Rasa mcm nk sambung cuti jer..
    Selamat hari raya..maaf ye kalau ada terkasar bahasa..

    ReplyDelete
  15. punyalah bercinta bila nak mula kerja kan.. he..he.. tak bersemangat bila dah cuti lama..

    ReplyDelete
  16. Same la kite. Ari ni lewat 2 minit. muahahaha....

    ReplyDelete
  17. hehe.. kalo dah sedap bercuti..cam malas je nak start balik keje kan...

    ReplyDelete
  18. mood beraye tak habis lagi r tu.. ape pun selamat bekeje ^___^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis