dwatyKNY: FIRST raya.. KAD raya... HARI raya...

Friday, August 17, 2012

FIRST raya.. KAD raya... HARI raya...

Salam Jumaat 28 Ramadan...

selamat hari raya semua

Ramadan tahun ini lebih bermakna buat kami sekeluarga... Kelahiran orang baru di bulan mulia menambahkan seri rumah... Kali pertama melihatnya... Aku teruja... cium peluk sudah tentu... Suka sangat bau baby...

11 August bersamaan 23 Ramadan hero sulung dilahirkan seawal 7.28 pagi... Abang aku adalah orang yang paling gembira setelah 2 tahun menunggu... Mak ayah turut merasa keseronokan menimang cucu sulung... Lebih2 lagi ini kali pertama syawal diraih bersama ahli baru...

Ya Allah jadikanlah dia anak yang soleh... Bantulah ibu dan ayahnya membimbing dia menjadi anak kebanggaan keluarga... 

alamak pic senget la plak

Baru berkesempatan nak bagitau yang... I pun dapat kad raya tau... Hehehe... Thankz to adik Nurul Husna for the kad raya... I love it... Akak tak dapat balas semula dengan kad raya... Tapi mungkin akk akan balas dengan sesuatu yang lain... Ole2 made from Sabah maybe... Ermmm..


Kepada semua rakan blogger mahupun silent reader blog ini... 
SALAM AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN 
jika aku pernah terkomen @ terpost entri yang mungkin menyinggung hati dan perasaan korg tanpa aku sedari...
Hati2 di jalan raya... Berhenti jika mengantuk... 
Ingatla orang yang tersayang... 
the most important..
Jangan biarkan anak anda terdedah dengan bahana mercun...
SELAMAT HARI RAYA..

26 comments:

  1. selamat hari raya, maafkan saya ye :)

    hati2 balik kg. :)

    mintak maaf sebab tak bagi kad raya kartun untuk akak :)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya dik
    maaf zahir dan batin ;)

    ReplyDelete
  3. tahniah...semoga menjadi mak sedara yg paling best, hehe..

    Selamat hari raya...maaf zahir batin

    ReplyDelete
  4. kemaafaan ku mohon.http://gilamodified.blogspot.com/2012/08/kemaafaan-ku-pohon-dari-kalian-semua.html

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya maaf zahir batin jgak sis..comey anak sedara..moga2 jd soleh yew dah :)..

    ReplyDelete
  6. Bestnye raya ngn bby baru....salam lebaran buat tuan blog...ampun dan maaf di minta andai ada salah dan silap selama ini....

    ReplyDelete
  7. Dwaty..
    Dah sampai rumah ye???..tentu waty sekarang ni sibuk mengulit anak saudara sulungkan...comel babay tu, macam amak saudaranya jugak...

    p/s..kalau jalan2 dengan kawan2 raya nanti, jangan suka sangat tau...hati-hati ye...semoga waty dan keluarga akan gembira dipagi lebaran nanti.

    salam sayang dari akak yg. jauh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah sampai kak AZI...
      Insyaallah sy ikut pesan aak...

      Salam.sayang dari saya juga...

      Delete
  8. Selamat Hari Raya Aidilfitri..
    Maaf Zahir & Batin.

    ReplyDelete
  9. salam aidilfitri maaf zahir batin,mizz dwaty..huhu..sory bah lama bebeno xsinggah sini..im back..hehe..bape ari cuti raya?huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat haru raya semua...

      TF Cuti seminggu lebih jer...

      Delete
  10. singgah beraya kat cni. selamat hari raya dari nana ^^

    ReplyDelete
  11. ahaa salam aidilfitri awak :)

    ReplyDelete
  12. wahh ade org baru !
    welcome new born ! ;)




    slmt hari raye Dwaty :)

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya...
    slamat menyambut ahli baru...

    ReplyDelete
  14. selamat hari raya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Selamat Hari Raya..
    Taqabballahu minna wa min kum...

    ReplyDelete
  16. waa..seronoknya dpt kad raya..
    sy xdpt pun thun ni. sobs sobss..
    heheh :D
    selamat hari rayaaa :)

    ReplyDelete
  17. selamat hari raya sis. maaf salah silap. sori lama x berkunjung. apepun sy dah update balik blog. jemput lawat. :)

    ReplyDelete
  18. Salam Aidilfitrri utk Dwaty...maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete
  19. tahniah ada ahli baru....
    slmt hari raya aidilfitri.maaf zahir batin....;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis