dwatyKNY: IFTAR with RETIS...

Monday, August 13, 2012

IFTAR with RETIS...

Eh??? sejak bila aku terjoin fan club retis ni???

fan tak fan... member ajak aku ikut jerkkk... ingat senang ker nak makan together2 dengan artis... buka puasa plak tu... dekat hotel lagi... kau hadooo???

amboi.. amboi... amboi... agak berlagaknya ayat aku diatas ni... dah ada bunyi riak... baru makan dgn artis... dah terikiut2 stail mak jemmah... erk??? mak jemah plak yang salah... hehehe

seumur hidupku tak pernah lagi makan dengan artis... ni first time... bila member ajak hari tu... aku tak bagi jawapan terus... aku pikir 2, 3 kali juga... bukan apa.. aku tak nakla tetiba jadi popular, jadi perhatian, terkenal dan diminati ramai... hah!! apa dia?? korg nak muntah hijau??? eh... jgnlah kang batal pose... hehehe...

ok, aku pendekan cerita...macmana aku boleh terjebak??? 

member akulah si Pn.Nana... dah takdo kejo lain... dihantarnya nama yang dia teringin bangggettttt nak berbuka puasa dengan RITA RUDAINI ... bila dibagitau meja dah full mully sorry naik lori... punahlah harapan dia... tapi bila tetiba dapat mesej ada 2 lagi kosong... melompat kegirangan la kot dia... 

masalah timbul bila dia tak tau nak ajak sape... laki dia tak dapat teman, ada hal... adiknya plak nak sambut birthday dengan fan club dia sendiri...

tup2... dia offer aku... 

oleh kerana pengangkutan disediakan... aku balun jer lah... bukan apa kesian plak kat dia... kang kempunan... katanya kalau takde yang teman dia tak nak pegi... sob sob sob

macamlah aku tak tahu, itu ayat dia nak mengumpan...  dan aku... opcoslah termakan umpan dia tu... (hahahaha... jgn marah ya nana)... dah dia guna umpan cap 'AMEERA'... tergoda la aku... dalam kepala aku terus membayangkan entah2 'AMIR' ada sekali... dijemput plak penyanyi 'andaiku bercinta lagi' AWEERA... perghhh... marvelus, malatop... muah3zzz... 


kami sampai sekitar pukul 5.00 pm... seramai 100 org yang hadir termasuk sekumpulan peminat dari BRUNEI... peminat yang hadir pula dimonipoli oleh kaum hawa... kaum lelaki boleh dibilang dengan jari yang ku kira suami kepada beberapa orang peminat... 

seronoknya... apabila kami duduk semeja dengan kenalan baru yang happening dan sekepala... 


majlis dimulakan dengan ucapan dari sis RITA...


disusuli dengan...
sesi beramah mesra dan bergambar bersama peminat... 


sorang demi seorang...


sampai turn aku... aku hanya mampu berkata... tingginya... dan kak Rita Rudaini plak hanya tersenyum... terpaku aku melihat kecantikannya... korg tengoklah... aku celah ketiak dia jer... nak juga suruh dia buka high heels... tapi, agak2lah wei!!!


usai buka puasa...
sesi bergambar beramai2 sebagai penutup majlis...


RITA's fan... 


ok, itu sajer... peace yoooo...

selamat berpuasa...



psssttt : 'Amir' dan 'Aweera' takde... aku jer yang berangan lebih... kehadiran Airit Rayyan dan Airit Qaqa merangkap hero2 permata hati Rita Rudaini sudah cukup me'riuh-rendah'kan suasana majlis... 

17 comments:

  1. Seronok laa yer..dpt bergambar ngan RR.. Tgk RR pun cantik.. :)

    ReplyDelete
  2. RR sangat cantik dan suka tgok ketabahan dia walau ditimpa masalah..

    ReplyDelete
  3. double R sememangnye cantik..rugiiii le sape yg lpskan dia

    ReplyDelete
  4. wahhh..bestnye la....chantek kan RR nie ;)

    ReplyDelete
  5. seronoknya...ye lah dik, mmng tnggi dan cantik orangnya...

    ReplyDelete
  6. erkkk ira tinggi jugak laa si rita nie yer

    ReplyDelete
  7. bila berdiri sebelah baru terasa sangat rendah...huhuu

    ReplyDelete
  8. seronokla .. dapat jumpe retis.. hehe

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/08/6-nikmat.html

    ReplyDelete
  9. yeap..kak rita memang cun
    pernah terserempak dgn dia dulu sampai terpaku 2 3 minit..hihihi..

    ReplyDelete
  10. bestnya....dan bertuah sungguh dpt berbuka puasa dgn rita rudani

    ReplyDelete
  11. wahhh..bestnyeee...rita rudaini cntikkk..hehe

    ReplyDelete
  12. rita...saya suka sangat dia...:)

    ReplyDelete
  13. syok lerr jumpe retis..hihi

    selamat hari raya =)

    http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html

    ReplyDelete
  14. sonokler ye! KA nak wish selamathari raya, mohon maaf andai ada salah & silap spjg kita berblogging ni ye

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis