dwatyKNY: alahai ANAK BUAHKU...

Wednesday, September 12, 2012

alahai ANAK BUAHKU...

Rindunya makcik sama kamu...
eh silap... aunty lah...
panggil makcik terasa tua...
panggil aunty sedap sikit...
barulah terasa diriku begitu berharga... ahakzz
mengada2 tul makcik ni!!!

kahkahkah...

aduhai anak buahku...
nasiblah ko la sayang dapat mummy peminat tegar hindustan...
fanatik Salman Khan...
sampai dikatanya kamu ada mirip Salman Khan...
aunty iyakan saja sebelum mummy mu meroyan... 
hehehe

tapi ok juga...
senang sikit aunty nak tidokan kamu...
pasang lagu hindustan sudah cukup...
dengan aunty2 sekali boleh tido...
kekekeke...

sebulan lebih lagi RAYA HAJI...
tak sabar dah nak gesel2 pipi ngan budak tecik ni...
tak sabar nak peluk dia ketat2
eeeeeeeee.... geramnya..... yam yam
dah tak tertanggung rindu ini...
melihat gambarnya saja rindu semakin membuak2...
begini ker rasanya bila ada anak buah???
belum lagi anak sendiri...
erk??? tetiba...

psssttt : aku sajer bagi budak kecik ni konon2 tengok tv... walhal tak pun... aku dan pakcik dia iaitu adik aku yang takde kerja... so, budak kecik ni lah yang kami kerjakan.... hehehe...

29 comments:

  1. comelnyerrr


    seronok kan buli budak kecik? hehehehehe

    ReplyDelete
  2. comel bah..rizky..aunty tu suka baca novel dlm gelap eh?hihik..

    ReplyDelete
  3. rindu-rindu.....
    dapat cium peluk bestnya rasa.......

    ReplyDelete
  4. sonok ada anak sedara ye , auntie?? hehe..

    Tu laa skang ni ramai yg dh takmo digelar makcik. Kot muda mcm dwaty ni takpe lah. Ni umur2 dh 50an yg tak biasa gi keje opis pun nk auntie-auntie jgk...alahai..

    Kalo takmo rasa tua kan bila bahasakan diri ngan anak sedara atau anak kengkawan, kan.....petua dia...takyah ada sukukata 'mak' kat depan. Terus aje cik. Bkn 'Cik-Encik' tu ye tp..chik...Chik waty. Kan comel gitu..hehe..

    ReplyDelete
  5. hehehe..pandai aunty dwaty buat skrip, sampaikan makcik ummi ni pun boleh senyum2.

    Comelnya, ummi pun rasa nak cium budak tecik tu, hik!

    ReplyDelete
  6. Comei......minat salman yea....hehehe....

    ReplyDelete
  7. Balik Raya Haji ini perubahan amat ketara tau dwaty sebab baby dalam sebulan je dah lain..

    Mesti tambah rindu.

    ReplyDelete
  8. comelnye.. huuu pndai die layan tb..=)

    ReplyDelete
  9. anak2 buah saya dah besar...anak sendiri lmbt lg kot...mmg geram tgk baby umo rizky ni, nanti bila dia dah respon bila diagah lagi la geram...;)

    ReplyDelete
  10. wah kecik2 lg dh diajar tengok tv.hehehehe bulat mata dia

    ReplyDelete
  11. wah,...wah..wahhh...
    comelnya rizky :)

    ReplyDelete
  12. jap lg nak ziarah anak buah ..patah tangan...sian...

    ReplyDelete
  13. amboi rizky awal lg dah tengok hindustan hihihi

    ReplyDelete
  14. kenapa Rizky comel sangat ni....??? :D

    ReplyDelete
  15. baby tak boleh tengok tb..kehkehkeh..

    ReplyDelete
  16. hahah
    comel je rizky ni
    kena buli ehee

    ReplyDelete
  17. alahai comelnya.....gerammm tengok...

    ReplyDelete
  18. hehehehe tengok budak comel ni lg

    ReplyDelete
  19. hehehe ok sebenarnya, dialog tu yg menambahkan perisa aksi si kecil ni. siapa lah yg buat dailog dia eh...

    hhhmmmmmm...

    ReplyDelete
  20. hehhe..kecik2 dh pndai nk tgk t.v ye...

    ReplyDelete
  21. hehe..klon salman khan ye..comel..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis