dwatyKNY: I LOVE YOU STUPID....

Friday, September 28, 2012

I LOVE YOU STUPID....

Salam Jumaat....

Alhamdulillah syukur nikmat...
ILUS dah sampai dengan selamat...
tercapat juga hasrat...
nak dating dengan Firman esok, lusa dan tulat...
hahaha... gelak jahat...

apa itu ILUS???
siapa FIRMAN????


hah...
ILUS yang aku maksudkan adalah novel I LOVE YOU STUPID..
dan
FIRMAN yang aku maksudkan plak adalah salah seorang HERO dalam novel ini... suke... suke... suke...
gedik sekejap


setelah membaca beberapa part secara online di blog penulisnya iaitu 
aku nekad... novel ini wajib aku miliki...

oleh kerana belum lagi dipasarkan di kedai2 buku berhampiran...
aku dan beberapa ratus kaki novel yang sentiasa mengikuti jalan cerita dan off course lah nak tahu kesudahan cerita ini...
berpeluang membelinya secara online dari penulisnya sendiri dengan kerjasama KARYASENI...
itu pun tertakluk kepada syarat2 yang telah ditetapkan...

RM3.00 diskaun diberikan kepada pembeli bertuah termasuklah aku......
tiada charge penghantaran...


dan yang paling best...
ada tandatangan PENULIS....
sayangnya aku tak dapat sticker kereta coz aku hanya bertuah tapi bukan terawal...


lihatlahhhh... tebalnyaaaaa...
perghhhh..
inilah novel paling TEBAL yang pernah aku miliki..
dan kemungkinan besar....
ini adalah novel terrrTEBALLLL diantara novel2 dari dulu hingga kini.......
boleh masuk book of record ni...


yang tak tahan tu lagi TEBAL dari buku PERINTAH AM...
nasib baik aku dah habis EXAM... 
kalau tak... kang lain yang di soal lain plak yang aku jawab...
hikhikhik...

"cukuplah ALLAH ada, Dia ada untukku"


pssstttt : akhirnya minggu ini masa aku terisi.. aktiviti outdoor = CANCEL... 

32 comments:

  1. Replies
    1. amacam anum... lagi tebal dari buku kuliah kan?? hehehe

      Delete
  2. tebal amat...bape ribu pages la ni...
    p/s:xtahu le blh subscribe montly ke x celcom tu.kena call tanya la kalau nak pastikan...selalu daily n weekly je kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1388 pages... entah cukup ker tak 2 hari nak habiskan... hehehe

      tu ar... ingat nak subscribe monthly jer... jimat sikit... huhuhu

      Delete
  3. tebal gilo..huhu. ini kisah keagamaan ke? sis kasila sinopsis....mcm best je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti akk buat speacial entri bila dah habis baca... Akk letak Sinopsis dan pendpat akk sekali... Sebelum tu Boleh baca sinopsis di karyaseni dan kisah awal d blog melur jelita....

      Delete
  4. tebalnya...kalau akak mesti berbulan nak menghabiskannya..tapi kalau jalan cerita sedap apa pun boleh..3 hari pun mampu...hikhikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat ini... Jalan cerita menarik tertarik debommm... Hahaha... Dan dengarnya bakal jadi best seller...

      Delete
  5. punyalah tebal...slmt membaca huhu

    ReplyDelete
  6. mak aih..tebalnya novel!! fuh.. nnt buat review..hehehe..

    ReplyDelete
  7. Ooo peminat novel rupanya, kalau minat, tebal pun tak jadi masalah kan dwaty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye kak... lagi2 kalau novel tu best... tak rugi dan pasti jadi koleksi novel saya...

      Delete
  8. Replies
    1. harga RM39.00- diskaun RM3.00 = RM36.00...

      bulan depan dah boleh beli dekat MPH @ POPULAR....

      nak tau best ke tak... baca dulu part 1-31 di blog penulis...

      Delete
  9. wow, tebal gi***...tapi dah lama pencen baca novel ni...

    nanti pinjam buku perintah am tu yea..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... Nak khatam buku kuning dulu erk???

      Delete
  10. Rietta pergi bookstore last weekend piwn rmai org beli buku tu....so i fallin love with the book too....hehehe...

    Pssss...bukan rietta yg dpt.....rietta tukang amek gambo jew....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... novel ni terhangat dipasaran sekrg... setakat ni dah baca 80%... ermmmm... best sangat...

      Delete
  11. mak ai... kalu ai..mau makan tahun nak habes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... kalau saya yang kaki novel ni... 3,4 hari jer... hikhikhik (cet berlagak)

      Delete
  12. lorhh novel ke ??
    makk aihhh tebal tuu dik huhu

    ReplyDelete
  13. fuhhhh tebalnya dik...selamat membaca ya....

    ReplyDelete
  14. Dwaty...
    tebalnya....tapi akak pasti mesti cepat habisnya tu..he..he..

    p/s..masa untuk akak rehatkan diri ialah dengan membaca...dan tentunya kat atas katil....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kak... tapi novel ni susah nak baca time baring... berat sangat... lenguh tangan... dan paling risau kalau terhempap muka... mesti sakit... hahahaha

      Delete
  15. tebalnya...yang kuning tu pun ndak habis baca...apa tah lagi buku tu...

    ReplyDelete
  16. kalau saya baca 2 3 page mesti dah ngantuk. hihi

    ReplyDelete
  17. antara novel terbaik y penah sy baca...jatuh hati ngan abg pedas... <3

    ReplyDelete
  18. Betul...jatuh cinta...dgn firman

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis