dwatyKNY: luahan hati yang tak terluah...

Wednesday, October 10, 2012

luahan hati yang tak terluah...

kenapa???
kenapa aku yang jadi mangsa???
itukan masalah korg....
apa kena mengena dengan aku???
ok fine... memangla ada kena mengena...
sebab kalau bukan aku punya 'masalah'...
korang takkan dapat 'masalah' ni...
tapi masalahnya...
korangkan dah bincang jalan penyelesaian dari hati ke hati...
disaksikan beberapa orang saksi...
dan telah pun dimaterai...

so, why libatkan aku lagi????
korg yang tak ikut rule... dah bincang tapi tak jalani...
masing2 ego... masing2 ikut kepala sendiri...
tengok apa dah jadi...
tu ar... lain kali ... nak bincang ajak aku sekali...
bila dah jadi macam ni...
bila saksi utama dah 'cabut lari'...
aku juga yang korg cari...
dah tau aku ni jenis yang buat hal sendiri...
bebas berkecuali...
tak sokong mana2 parti...
sekarang... aku yang makan hati...
benda ni boleh settlelah kalau ada kompromi...
boleh elaklah dari berkelahi...
tapi apsallah korang still pentingkan diri sendiri...
arghhhh... malas aku nak ambil peduli...
janji keterangan aku dah beri...
so, pandai2 lah korg selesaikan sendiri...


psssttt : duit bukan segala2nya walaupun ada yang mengatakan segala2nya perlukan duit... buktinya, dunia ini juga bukan dicipta semata2 kerana duit... ingatlah... sabar itu iman... duit bukan kawan.. dunia hanya pinjaman dan mati tak berteman...

32 comments:

  1. insyaAllah..semoga sgalanya dipermudahkan ..serahkan pd Allah yg lebih mngetahui..tenang2 aje ye,sis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya cuma harap dorg dpat selesaikan dengan cara baik tnpa menguris hati org lain...

      Delete
  2. rumit juga masalah ni...
    kena bersatu hati baru selesai.....

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. InsyaAllah... Ada jalannya bak kata maher zain..;-)

      Delete
  4. Apa masalahnya. Nampak kusut-masi je... tarik nafas dalam-dalam hembuskan pelan-pelan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah Tarik dalm2 tp terhembus kuat la... Hahahaha...

      Delete
  5. semoga dpt diselesaikan semua masalah tu

    ReplyDelete
  6. fuhhh bunyinyer mcm rumit nie.. mcm tersepit kat tgh2 je nie..

    ReplyDelete
  7. macam madah je luahan ni....jd org berkecuali ni kdg2 serba salah bila ada banyak pihak yg xsependapat...

    ReplyDelete
  8. masaalah duit ke dik...

    ke masaalah kawan..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerana duit... Tp boleh efect kawan... Huhuhu

      Delete
  9. apa pown masalah hadapi dgn tenang & redha ye

    ReplyDelete
  10. tarik nfas.. lepasss... istighfar byk2 n berserah pada yg Esa.. sabar keh.. hdup kt dunia ni mmg byk dugaannya..

    ReplyDelete
  11. setiap masalah yg berlaku pasti ada jalan penyelesaiannya..sabarlah dear..insyaAllah segalanya akan dipermudahkan Allah..

    ReplyDelete
  12. semoga dipermudahkan. redah dan redha. he

    ReplyDelete
  13. sabar akak yea.. semoga di mudahkan urusan..

    ReplyDelete
  14. hehe.. pening dengan masalah org kan? hee sabar jerla.. moga dipermudahkan..

    ReplyDelete
  15. Lama ummi tak singgah.
    harap2 masalah tu dah selesai, harap dwaty pun dah tenang kembali.

    ReplyDelete
  16. Harap masalah tu dah setel k..
    Byk2 sabar :)

    ReplyDelete
  17. salam jejak jugak ye.. lia follow kamu ye..
    sabar jelah segala masalah mesti ada caranya utk atasi kan.. chill2. :)

    ReplyDelete
  18. lama tak singgah sini...

    kena sabar hadapi kereah manusia yg pelbagai ni..kan..

    ReplyDelete
  19. betul tu..sabar itu iman..insyaallah setiap masalah ada penyelesaiannya...manusia mmg mcm2 ragam..

    ReplyDelete
  20. InsyaAllah semuanya akan OK nanti


    ranap keta adik ku !http://gilamodified.blogspot.com/2012/10/12-hours-to-go.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis