dwatyKNY: HIJRAHku..

Friday, November 16, 2012

HIJRAHku..

salam jumaat 2 Muharram 1434H... 

sempat lagi kan kalau aku nak wish...
SALAM MAAL HIJRAH & SELAMAT TAHUN BARU....
aku percaya ramai yang ambik cuti direct seminggu kan??? 
nak balik kampung... 
nak kawen... 
nak bertunang... 
maklum cuti sekolah... 
so, inilah masanya kalau nak bercuti...

1 MUHARAM tahun ini aku berpeluang bercuti nun jauh di Selatan...
Alhamdulillah... ada rezeki... ada peluang... aku takkan lepaskan...
bolehlah rehat2kan minda sebelum berhadapan dengan suasana baru...

nak tau aku kat mana... tunggulah aku update next entri

suasana dan persekitaran baru di tahun baru...
sebenarnya aku takut untuk memikirkannya...
tapi, itulah pengHIJRAHan yang bakal aku tempuhi...
pilihan yang aku pilih... 
semoga pengHIJRAHan ini ada hikmah terindah disebaliknya...
dan aku harap ada pengalaman baru yang akan aku pelajari...


psssttt : sekarang ni agak busy jadi MENTOR... mujurlah PROTAGE aku cepat tangkap ilmu yang aku perturunkan... so, tak la busy mana pun... buat2 busy adalah... hahaha... tapi, kalau aku jarang update tu... faham2lah... sibuk mengemas...

21 comments:

  1. singapura kan? universal studio???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup... Mesti dah pernah pegi kan???

      Delete
  2. Dwaty...
    nak perpindah kemana ni?

    biar akak buat andaian sendiri ye...emmm..akak rasa, waty dah nak kawin dan ikut suami bertugas kat tempat baru....ataupun naik pangkat...dan kena tukar jabatan baru....

    p/s..tolong bagi nombor phone waty, nombor waty ada dalam phone yg rosak hari tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya aminkan jer andaian pertama tu kak... Yang sebenrnya... Sy akan berpindah jabatan... Doakan saya dapat tempat baik punya...

      Ps; nanti saya bagi no saya...

      Delete
  3. wow kat mana ni ?

    lega dh setel semua .http://gilamodified.blogspot.com/2012/11/selesai-sudah-show-off-harini.html

    ReplyDelete
  4. kt singapura ni kn,hehehe
    syoklah dpt cuti2=)

    ReplyDelete
  5. Moh kita semua berhijrah... dari mood cuti cuti chinta ke mood kerja... hehehehe

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Tak tau lagi moon... Neves ni... Dah tau nanti saya update... InsyaAllah...

      Delete
  7. Salam Dwaty..

    kat uss kan.. he..he.. semoga penghijrahan ini akan membawa lebih kebaikan kepada awak.. semoga segalanya berjalan dengan lancar hendaknya.. take care..

    ReplyDelete
  8. wah..teringin nak pg..tp xsampai sampai lg..ayah xmo pg..huuu..

    ReplyDelete
  9. salam maal hijrah juga waty..makan angin kat mana ni..

    ReplyDelete
  10. singapura.. xsabar tunggu entry..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH... bulan depan saya update cerita singapore... sekrg ni msih tunggu gambar... tunggu idea mari dan tunggu urusan selesai...

      Delete
  11. oo jalan2 ye kak.. :)

    salam maal hijrah kak :)

    ReplyDelete
  12. wak pon dh penah USS.., tapi kat luar je sbb tiket dh abess jugakkk.. uUUhhu

    ReplyDelete
  13. besaunye patung dia. haha. nk p.. kat mana tu akak?

    Jom singgah baca sekejap =)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/11/7x-umur-dunia.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis