dwatyKNY: Selamat Tinggal...

Friday, November 30, 2012

Selamat Tinggal...

masih segar dalam ingatanku.... 

pertama kali menjejakkan kaki di tanah semenanjung untuk melaporkan diri...

di'sini'lah aku ditempatkan... 
di'sini'lah sumber rezekiku yang telah di tetapkan... 
dari satu unit ke satu unit aku dicampakkan... 
pada mulanya terkilan... 
coz belum sempat aku nak tunjuk kebolehan... 
aku dah diarahkan ke unit berlainan... 
tapi aku reda untuk kebaikan... 
aku akur coz aku percaya pasti ada hikmahnya yang masih tersimpan... 

dan...
ternyata memang banyak hikmah yang aku perolehi... 
antaranya, banyak benda yang aku tak tahu selama ini... 
yang aku tak tahu pun kewujudannya di muka bumi ini... 
baru aku ketahui...
wajib aku pelajari... 
harus aku dalami... 
kerana itulah skop tugas yang diberi... 

Alhamdulillah... 
Setelah 3 tahun berkhidmat... banyak ilmu yang aku kumpul di'sini'... tapi yang paling THE BEST aku dipertemukan dengan rakan2 sekerja yang happening gillerrrr... so, stress macammana pun kerja... tak terasa sangat coz aku happy dengan persekitaran kerja yang bagi aku belum tentu akan aku temui di tempat lain... 

lumrah kehidupan... setiap pertemuan pasti akan ada perpisaahan... cuma aku tak sangka begini akhirnya... terpisah semuanya... aku terima... kerana itulah takdir namanya... 

SELAMAT TINGGAL OFFICE LAMA...
SELAMAT TINGGAL KAWAN-KAWAN YANG MASIH SETIA...

psssttt : debaran semakin terasa... persoalan bakal terjawab... masa depan semakin hampir... doakan yang terbaik untuk saya... Amin...

16 comments:

  1. all the best dan semoga segalanya dipermudahkan :)

    ReplyDelete
  2. good luck! jgn sedih2 ye.. nt boleh buat gathering.

    ReplyDelete
  3. Salam Waty..
    Dapat tukar jabatan ni, masih kat Semenanjung ke dapat balik ke Sabah...?

    p/s..akak tertanya2, waty ni dapat jawatan yang lebih tinggi kot, kalau tak takan baru 3 tahun dah ditukarkan...kalau betul, tahniah!!!..semoga berjaya ditempat baru dan menjalankan tugas yg.diberikan dgn. amanah..

    ReplyDelete
  4. Kalau perpisahan utk meraih kebaikan itu tanda baik. Teruskan dwaty. Tempat baru pun boleh bertemu lagi teman walau tak sama tapi kalau bijak berkawan tak ada masalah percayalah.

    ReplyDelete
  5. nak tukar ke mana? gud luck ke tempat baru...

    ReplyDelete
  6. bertukar ke tempat baru ke?kat mana tu...masih di semenanjung ke.apapun semoga dipermudah segala urusan...:)

    ReplyDelete
  7. Semoga ada yang terbaik menunggu ditempat baru... semalam adalah memori... hari ini kenyataan dan esok adalah harapan.. all the best

    ReplyDelete
  8. wak pon doakan yg terbaek tuk cik dwaty tuuu.. uuuHHUu

    ReplyDelete
  9. selamat bertugas dalam suasana baru!

    ReplyDelete
  10. Kakak datang lagi saja nak tahu dah mula ditempat baru ke December ini. Atau tunggu Januari. Moga segalanya indah dan dipermudahkan.

    ReplyDelete
  11. semoga semuanya berjalan lancar di tempat baru nanti..

    ReplyDelete
  12. All da best atie.. Gonna miss u.. Muah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis