dwatyKNY: ww # 28 (TEMBIKAI)

Wednesday, November 7, 2012

ww # 28 (TEMBIKAI)


psssttt: tak sampai hati nak makan... ye tak???

22 comments:

  1. Maybe geli nak mkn sbb tgn tu dah puas belek tembikai ms nak mengukir. Kan?

    ReplyDelete
  2. lahai....xnak makan...nak simpan dalam fridge jew...sangat berseni...

    ReplyDelete
  3. Cantiknya.....kalaulah akak pandai mengukir macam tu....

    ReplyDelete
  4. kreatifnya.org berseni n penyabar jer boleh buat nie.huhu

    ReplyDelete
  5. ya... tak sampai hati nak makan cikui ni....

    ReplyDelete
  6. kalau tembikai ni, saya tau belah & makan je :)

    ReplyDelete
  7. dulu opah akak pandai bab mendeko tembikaini...
    kalau orang kawen dialah juara..
    tu tahun 80-an kalau dia hidup sekarang lagiler kreatif...

    ReplyDelete
  8. berapa lama agaknya nak ukir sebijik tu ek

    ReplyDelete
  9. sayang nak makan...membazirkan..hehe..tapi memang kretip..

    ReplyDelete
  10. mcm ukiran kat meja lauk pengantin..hehehehe~

    ReplyDelete
  11. kreatifnya...
    betul tu dik, sayang pulak nak makan....

    ReplyDelete
  12. kalau kite buat...mmg last last jadi rupa jus je laaaa~

    ReplyDelete
  13. kretif kan..anis ngadap felt pon jemu..pnt..nie kan nak ngadap ukir ukir mcm nie..lg la tak..huuu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis