dwatyKNY: my current job...

Wednesday, December 5, 2012

my current job...

Assalamualaikum w.b.t

sebenarnya dah lama nak update ENTRI current job...
tapi, bila memikirkan yang 'saya budak baru, sila duduk diam2'...
aku tahanlah dulu...
kenalah tunjuk muka suci bersih beb...
kenalah amalkan 5S...
SOPAN SANTUN 
SENYAP 
SENYUM  
SEGAN 
SIAP SEDIA 

tapi bila buka blog dan terbaca komen kakzakie... 


tak sampai hatilah plak nak membiarkan korg tertanya2...

so, untuk makluman kakzakie dan semua...
saya dah lapor diri di tempat baru isnin lalu...
kiranya dah 3 harilah saya jadi warga kerja tempat baru yg terletak di tingkat 33... Alhamdulillah... walaupun tinggi... saya seolah2 berada di tempat kerja lama...yang membezakannya ialah staff tak seramai dulu dan saya ditempatkan dibahagian yang dah lama saya nak duduk... 
pening ker tak buat kerja nanti belakang kira... yang penting cuba dulu...
ok... itu saja yang boleh saya share... nak ulas panjang2 pun, tak boleh... coz banyak lagi yang tak diteroka... 


psssttt : apsal kejap 'aku' kejap 'saya'.???? errmmmm

21 comments:

  1. moga segalanya dipermudahkan n njoy ngan tmpt baru...:)

    ReplyDelete
  2. selamat berkerja ye..gayat kak

    ReplyDelete
  3. semoga bahagia kat tempat baru... saya pernah dok tingkat 30.. pastu tukar 25 skrg ni kat 21... lps ni tak tau turun mana lak

    ReplyDelete
  4. ooo dah kje tempat baru....moga berbahagia...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah kira tempat idaman sebelum ini dah jadi kenyataan. Jadi apa lagi tunjukkan dwaty boleh dan memang selayaknya duduk di kerusi itu. Moga terus dipermudahkan.

    Mesti cantik kalau snap dari tempat tinggi. 33rd floor tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kak... Syukur sgt... View pun cantik... Tinggi dan Boleh nmpk bangunan opis lama... He3

      Delete
  6. tahniah dan alhamdulillah sebab dah selamat melapor...

    ReplyDelete
  7. wak pon doakan muger2 selamat sejahtera kat tempat keje baru yee.. ehHHee

    ReplyDelete
  8. wahhh dah bertukar yerk...

    hehe mula2 masih baru mmg kena amalkan 5S tu.. muahahaha~

    ReplyDelete
  9. semoga berbahagia di tempat baru dan dipermudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  10. tu dia....
    keje tingkat tinggi..
    mesti pangkat pun tinggi2..
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhh... Pangkt rwndah lagi mie... Cam na nak naik pangkat exam asyik failed.. He3

      Delete
  11. Hadir menyapa sahabat negeri jiran. Dah lama tidak datang ke tempat nih. Semoga semuanya berjalan lancar. Sukses selalu
    ya Kak.

    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  12. selamat bertugas di tempat baru...

    semoga dpt bos dan kwn yg best...

    ReplyDelete
  13. Dwaty..
    selamat bertugas ditempat baru...semoga dapat menjalankan tugas baru dengan lebih baik....

    p/s..akak sebenarnya baru aje balik dari Putrajaya..3 hari akak dok sana...jalan-jalan KL..nak call waty, no.phone tak ada..kalau tak, boleh kita jumpa..:)

    ReplyDelete
  14. okey jer kejap aku kejap saya :D


    ha.. org baru kena senyap sikit.. bajet suci tu mesti keh..keh..keh... aku yg dah veteran ni suka jadi gengster dgn budak baru kekekekekek

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis