dwatyKNY: SEBELUM Universal Studios Singapore ~

Tuesday, December 18, 2012

SEBELUM Universal Studios Singapore ~

Salam 1Malaysia...

cewah... semenjak tukar department ni... semuanya 1Malaysia... hehehe

ok... aku banyak kerja nak buat (saja tunjuk rajin)

so, tak boleh taip panjang2... 

aku terus jer sambung kisah percutian USS aku yang dah hampir sebulan berlalu tapi masih belum dihebah-hebohkan atau dalam erti kata lain... belum cukup kasi jeles sama kamurang... hahaha (kan keluar dah bahasa sabah)

tapi kan... sebelum aku jalan2 cuci mata @USS... rasanya, aku gi makan angin @LEGOLAND dulu... 

tak adillah kalau terus langkah bendul ke USS kan???... kenalah mula dari langkah pertama diawal penjelajahan... kenalah tunjuk bukti yang betul... dan yang paling penting... kenalah kasi tambah jeles sama uolls.... hehehehe (tak jeles pun korg kan???)

ini kali pertama kami jejakkan kaki ke sini... penat juga pusing2 cari jalan... hinggalah sampai juga akhirnya....

  sampai2 jer jumpa ini dulu.... haruslah possing...

 masuk dalam jer macam2 ada...

ingatkan DWATY... rupanya DIWALI... hehehe

tu dia... LEGOLAND kat hujung sana...

selamat datang ke LEGOLAND...

mak aaaaiii !!!... hujan2 pun ramai juga orang beratur beli tiket....

 mak aaaaiii !!!.... ni ker harga tiket??... (sambil telan ayaq liuq)
next time jerla masuk.... usha2 jer dulu... boleh???
(boleh bah kalau aku)

kita gambar2 kat luar jerlah ya sayang...

esok2 kita masuk dalam yerrrrrr sayang...
(suh umi ngan walid simpan wit banyak2....)

ok... korg pun jangan malu jangan segan.... mai2 berkunjung ke LEGOLAND...
tak masuk dalam pun takpe.... kekeke


psssttt : nampaknya postpone dululah cite USS... :)

16 comments:

  1. seronoknya waty dah sampai legoland..anak2 akak pun teringin nak p sana..:)

    ReplyDelete
  2. bestnya! bila la dpt bwk anak2 bercuti ni ye. huhuhu

    ReplyDelete
  3. kiranya dh sampai legoland laa tu kan?? hehe..

    ReplyDelete
  4. jalan sakan ni. pakej destinasi menarik juga ni

    ReplyDelete
  5. Best dan cantik tempanya.

    Sukses selalu
    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  6. sempat tu menyinggah! asal pernah sampai. kehkeh

    ReplyDelete
  7. hujan...heheh!

    tu la...lenkali datang sini kabo ke kite, boleh la kite berhujan bersama-sama...heheh~

    ReplyDelete
  8. makna nya tak masuklah ni..tak pe tak rugi pun kan..membazir aje..lebih baik makn ..kenyang..sendawa lg..

    ReplyDelete
  9. ewah.. sudah pergi lego land. :)



    -Nico Robin-

    ReplyDelete
  10. nampak menarik.. lain kali mau bawa Shinta ke sanalah! :)

    ReplyDelete
  11. bestnya ke legoland..tapi ramainya orang duk beratur..

    ReplyDelete
  12. lyn pic kt luor pun kita dh jeless..

    cepat update ttg singapore. sure kejelesan kita meluap2

    ReplyDelete
  13. kite yg kt johor ni pn, xsampai lg legoland..

    hihi..

    ReplyDelete
  14. wah.....best nie...rietta pown ada plan nk p USS....hmm...bleh jugak singgah LegoLand dulu....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis