dwatyKNY: REVIEW : Blog lelaki pilihanku 2012

Wednesday, January 30, 2013

REVIEW : Blog lelaki pilihanku 2012

khairul- Gilamodified
antara blog terawal yang aku follow... menariknya blog ini... hampir 95.9% berkisarkan tentang pertandingan pengubahsuaian kereta... atau nama saintifiknya... AUTOSHOW... dari mula hingga kini... semakin banyak perkembangan yang aku lihat... kalau dulu Abang Khairul just post gambar2 kereta yang bertanding... kini... dah boleh lihat gambar Abang Khairul yang bagi hadiah kepada peserta yang bertanding... kesibukannya semakin ketara semenjak tertubuhnya syarikat beliau sendiri yang berfungsi sebagai penganjur yang menguruskan projek sana sini... masuk majalah sana sini... jalan sana... jalan sini... tapi, Sabah Sarawak jer tak sampai lagi... hihihi... kalau dah jelajah seluruh Malaysia... semakin masyukkk dan semakin pemesssl amossslah beliau.. so, sape2 yang suka AUTOSHOW... inilah blognya dan inilah masanya... jom BERTUKARRRRRRR....

TELOR POWER
first time terjah blog TP... aku terus terpukau dengan gambar2 yang ditempek... terserlah kekretifan si tuan blog menghasilkan gambar2 yang menarik tertarik kau memang debommm... bahasa yang digunakan pun ringkas dan santai.. thats why tanpa segan silu aku terus follow... melalui blognya kita dah boleh tahu TP seorang yang minat mengembara... suka aktiviti lasak... paling aku bangga bila dia menceritakan tentang pengalamannya menjejaki negeri dibawah bayu... negeri kelahiran gueeee.... hehehehe

REDZA - Realiti Abadi
sebenarnya aku tak sure sangat rupa budak REDZA ni... sebab dia tak pernah letak gambar sendiri dalam blog... yelah, tak semua blogger nak dedahkan identiti dia kan??? yang aku tahu dia peminat tegar LIVERFOOL... team fav my family... pernah juga aku terpikir... entah2 REDZA ni laki si Irma Hasmie yang handsome tu kot... nama kan dah sama... hahaha... tapi kesahihannya... sila tanya tuan badan sendiri... blog beliau memaparkan info2 luar dan dalam negara yang PELIK TAPI BENAR.... so, jangan malu jangan segan... lai... lai... jom terjah....

sebelum ini aku dah pernah join segmen abang ben 5 blog wanita pilihanku 2011... nak tahu siapa... boleh klik sini...


psssttt : kekeringan idea punya pasal... tiba2 terasa nak mengreview plak... lepas ni entah apa lagi yang aku review... tungguuuuu...

14 comments:

  1. telorpower punya link tu mcm salah jek

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah betulkan... tq inform... kalau tak memang tak tau ler... :)

      Delete
  2. Ramai blogger lelaki diluar sana berlumba nak masuk senarai.... dwaty

    ReplyDelete
  3. tq pasal review blog buruk sy itu...haha nama je sama dgn laki irma tu..tp orangnya tak sama

    ReplyDelete
  4. gilamodified tu aje kak kenal..

    ReplyDelete
  5. gue kenal blog telur Power tu.. dah pernah jumpa pun masa dia dtg sabah :)

    ReplyDelete
  6. kenal dengan telor power je..
    nak kena ziarah blog lain gak ni..
    ehehehee

    ReplyDelete
  7. TAHNIAH LAH DIAORG ITU YE..HEHEHE

    ReplyDelete
  8. Dari 3 yg dwaty review itu Redza saja yg kakak kenal dan selalu kakak masuk blog beliau.

    ReplyDelete
  9. Dwaty..abg terharu ni .sob3...tenkiu yer :)..abg bukan hebat sgt pon

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis