dwatyKNY: Bila aku sorang2 ~

Saturday, January 26, 2013

Bila aku sorang2 ~

Salam semua...

"Sebenarnya tak tau nak taip apa... Tak tau nak story apa... No idea... Nothing to share... Otak beku... Ibarat jika di suruh tulis karangan Confirm failed coz isi takde...!!! "

Inilah jawapan jika ditanya kenapa lama tak update blog dan kalau aku tak bagitau pun takpe kot coz takde sape2 pun yang tanya... Hahahaha

Sekejapnya masa berlalu kan??... Dah semakin menghampiri bulan Febuari... 



Bila duduk sorang-sorang kat rumah ni, mulalah fikiran aku melayang-layang... Tv plasma depan mata pun nampak kecik jer... Kabur... putrajaya pulak kelihatan kosong... Sepi... semua dok pakat balik kampung ramai-ramai... Aku juga yang tertinggal di hutan batu ini... Untungler... Kampung korg dekat... Tak macam aku... Huhuhu

Bila fikiran aku dah semakin jauh melayang... Mulalah terimbas kenangan lama di zaman lampau... Kan best kalau boleh kembali ke zaman itu... zaman kanak-kanak... Zaman keriangan... Tiada beban... Bebas bermain... Sampai waktu balik, mandi, makan dan tidur... Esok sambung main lagi... Tidur pun nyenyak...coz otak tak serabut dengan masalah seperti yang di alami oleh orang dewasa... Kan Seronok tu...

Dwaty!!!

Listen... Listen... Listen... Udah2lah tu berangan... Cuba Pikir masa depan... Cuba ingat azam tahun baru... apa cerita??? Bila nak buat???

Hurrmmmm... INilah yang buat otak aku serabut... Apa yang dirancang tahun lalu... Satu pun belum nampak tanda-tanda untuk direalisasikan... Entahlah... Masih berkira-kira sebenarnya... Nak buat ker tak???... Adeh... Dulu masa merancang, kemain berkobar-kobar... Mesti buat!!! Kalau boleh lagi cepat lagi bagus...
Tapi... Bila hari semakin mendekat mulalah nak forward hari lain pulak... Haisss... Kalau macam ni sampai bila pun tak buat...

" bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat2 yang ingin kamu pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal2 yang ingin kamu lakukan"

Wake up dwaty!!! Its time to change... Its time To become a transformer!!! Erkkk???

Psssttt : bila aku dah sorang-sorang dekat rumah ni... Mulalah aku sensitif dengan bunyi-bunyian...

7 comments:

  1. Apakah agaknya yang dirancang tu...Projek Besar kot?...he..he..

    p/s duduk sorang memang takut..akak pernah kena masa duduk KL dulu waktu bujang...menyewa dengan cikgu..bayangkan cuti penggal bulan 11 dan 12...ternganga akak sorng-sorang..balik rumah sembang dengan dinding sajalah...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ckp akk tu... Saya ternganga sorg2 kat rumah ni... Housmate dan semua member sedang bersuka ria di kampung halaman... Uwaaaaa

      Delete
  2. Replies
    1. Amboi suka abg khairul erk???... Tu trade mark tuk tahun ni... Hik3

      Delete
  3. merenung masa depan ea? buat apa yang dirasakan perlu buat. percaya semuanya boleh diatasi~

    ReplyDelete
  4. tengah listen listen and listen..
    ehehehhehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis