dwatyKNY: Buffering Ramadhan...

Monday, July 15, 2013

Buffering Ramadhan...

Salam ke 6 Ramadhan...

sebenarnya aku tak tahu sejak bila rezeki ini diberikan...
coz, dah terlalu lama blog ini aku abaikan...
jenguk pun sekali sebulan...
tapi rupanya pokcik nuffnang tak pernah melupakan...
bayangkan...
betapa bermurahnya hati beliau bagi aku duit raya berupa iklan...
bukan satu... bukan dua... tapi sekali ENAM dilonggokkan...


walaupun jumlahnya cukup2 makan...
aku tetap berSyukur kepada Tuhan...
Harap2 buffering ini lamalah bertahan...
boleh kumpul sampai tahun depan... 
terima kasih ya kawan2...
coz, sudi klik my iklan...

kepada pakcik nuffnang yang tampan lagi budiman...
jangan malu dan jangan segan...
nak bagi lagi dipersilakan...
konpem lepas ni aku akan rajin sakan...

sekian...

pesanan : blog pun perlukan perhatian...supaya tak merajuk dengan tuan :) kan... kan... kan???

10 comments:

Related Posts with Thumbnails

ShareThis