dwatyKNY: TAK SANGKA...

Monday, September 2, 2013

TAK SANGKA...

Assalamualaikum...

seperti biasa... setelah berkurun lama menghilangkan diri... kini aku muncul kembali dengan tak disangka2... dan selepas ini... bersiap sedialah... coz korang tak sangka aku akan muncul kembali... hahaha #OrangYgDahLamaTakUpdateBlogMemangMacamNiEntahApa2Entah!!


kerana tidak menyangka akan muncul kembali... maka aku pun tak tau apa yang aku nak hebahkan disini...


nak cerita pasal raya... seperti tahun2 sudah...
puasa 6 syawal... ermmm puasa ganti pun tak berganti2... asyik skip jer... asyik open house jer... hehehe 
open house... tak yah cakaplah... yang jauh, yang dekat... asal jemput aku p... rezeki....


cerita pasal exam... hah... last exam tahun ini insyaAllah lusa dan tulat... wish me gud luck guys...
oh ya... first EXAM pertengahan tahun... Alhamdulillah dah LULUS... 
rezeki opis baru...


 dan cerita minggu lalu... adalah 'sesuatu' yang boleh buat aku happy sepanjang tahun...

"Ya ALLAH... 
aku tidak tahu, kebaikan apa yang telah aku lakukan sehingga Kau memberikan aku SESUATU yang aku seriously TAK SANGKA... THANK YOU ALLAH " :)


psssttt : pic tak takde kaitan... saja nak bagi korng cuci mata....

6 comments:

  1. haah, baca entry sambil menikmati gambaran yang ade... sila xtif semula hokey. hehehe

    ReplyDelete
  2. Waty..
    kongsilah apa perkara yang tak disangka tu...akak tumpang gembira wpun tak tahu apa ceritanya tu...he..he...tapi mesti itu sesuatu yg amat bermakna buat watykan...:)

    p/s Maaf ye kalau akak salah...Waty lulus BITK ke? dan sekarang waty ambik wxam untuk KPSL W27kan...he..he..

    ReplyDelete
  3. hahaha, memang pic takde kaitan langsung. welcome back !

    ReplyDelete
  4. Walau xde kaitan...tpi chantek....errr happy setahun? Yippie yippie....im happy for u...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis